Saját házhozszállító flottával kísérletezik a HelloFresh
A HelloFresh az Egyesült Királyságban saját házhozszállító járműflottát tesztel Birmingham környékén, hogy a vásárlóknak nagyobb mozgásteret engedjen a rendelések átvételének időpont kiválasztásában. A vásárlók 30 perces kiszállítási idősávokból választhatnak, és ha az első kiszállítás sikertelen, egyszerű módon foglalhatnak második kiszállítást.
A cég szerint e fejlesztés révén a vásárló kerül a fókuszba.A lépéssel a HelloFresh házon belül képzett munkatársaival megbízhatóbb és rugalmasabb kiszállítást ígér, ugyanakkor képes a keresletben jelentkező változásokat is kezelni.
A saját hűtőjárművek használatával a csomagolás mennyisége is csökkenthető, ami a kiszállítás során megtett mérföldek mérséklésével együtt a HelloFresh fenntarthatósági stratégiájának megvalósításához is közelebb kerülhet.
Kapcsolódó cikkeink
Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Új technológia forradalmasíthatja a kényelmi boltok házhoz szállítását az Egyesült Királyságban
A brit NearSt technológiai vállalat új az Egyesült Királyság kényelmi…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra növekedési pályán az európai bio piac, Magyarország az öko területaránnyal a globális mezőny első negyedébe került
Elérhetőek a legfrissebb statisztikai adatok az ökológiai gazdálkodás globális fejlődéséről.…
Tovább olvasom >Mélybe zuhant a magyar cégek digitális átalakulási mutatója
A K&H 2024 második féléves innovációs index kutatása szerint a…
Tovább olvasom >Luxus lett a Valentin-napi csokiajándékozás
Belgiumban a Valentin-napi csokoládék eddig a szerelem hevességét szimbolizálták, idén…
Tovább olvasom >