Saját házhozszállító flottával kísérletezik a HelloFresh
A HelloFresh az Egyesült Királyságban saját házhozszállító járműflottát tesztel Birmingham környékén, hogy a vásárlóknak nagyobb mozgásteret engedjen a rendelések átvételének időpont kiválasztásában. A vásárlók 30 perces kiszállítási idősávokból választhatnak, és ha az első kiszállítás sikertelen, egyszerű módon foglalhatnak második kiszállítást.
A cég szerint e fejlesztés révén a vásárló kerül a fókuszba.A lépéssel a HelloFresh házon belül képzett munkatársaival megbízhatóbb és rugalmasabb kiszállítást ígér, ugyanakkor képes a keresletben jelentkező változásokat is kezelni.
A saját hűtőjárművek használatával a csomagolás mennyisége is csökkenthető, ami a kiszállítás során megtett mérföldek mérséklésével együtt a HelloFresh fenntarthatósági stratégiájának megvalósításához is közelebb kerülhet.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >