Saját házhozszállító flottával kísérletezik a HelloFresh
A HelloFresh az Egyesült Királyságban saját házhozszállító járműflottát tesztel Birmingham környékén, hogy a vásárlóknak nagyobb mozgásteret engedjen a rendelések átvételének időpont kiválasztásában. A vásárlók 30 perces kiszállítási idősávokból választhatnak, és ha az első kiszállítás sikertelen, egyszerű módon foglalhatnak második kiszállítást.
A cég szerint e fejlesztés révén a vásárló kerül a fókuszba.A lépéssel a HelloFresh házon belül képzett munkatársaival megbízhatóbb és rugalmasabb kiszállítást ígér, ugyanakkor képes a keresletben jelentkező változásokat is kezelni.
A saját hűtőjárművek használatával a csomagolás mennyisége is csökkenthető, ami a kiszállítás során megtett mérföldek mérséklésével együtt a HelloFresh fenntarthatósági stratégiájának megvalósításához is közelebb kerülhet.
Kapcsolódó cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >Impozáns a hazai kereskedelem termelékenységének növekedése
A magyar kereskedelem munkaerőtermelékenység-javulása 2023-ig 2010-hez viszonyítva (+50%) kimagasló az…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >