Saját emojit kérnek a rozébornak
Saját emojit kér a rozénak az észak-olaszországi rozébor készítőinek egyesülete az amerikai Unicode konzorciumtól.
Az egységes internetes írásrendszerek szabványát a kaliforniai Unicode gondozza.
„Ha barátainkkal a WhatsAppon, az Instagramon vagy a Facebookon borokról írunk egymásnak, akkor használhatjuk a vörösboros kehely, a két koccintó pezsgőspohár vagy a pezsgős üveg emojiját, viszont teljesen hiányzik a rozét képviselő ikon” – idézte Franco Cristoforettit, a Chiaretto és a Bardolino konzorcium elnökét a WineNews.it olasz borszaklap.
Cristoforetti szerint a rozé évtizedeken át háttérbe szorult és a hátrányt még most is szenvedi, noha néhány éve az egész világon óriásira nőtt a kereslet iránta.
Az olasz borászok kérésére a veronai Paffi stúdió készítette elé a Pink Wine elnevezésű emojit, amely két, rozéval töltött, koccintó borospoharat ábrázol, felettük egy szintén rózsaszín szív.
A kérést aláírásgyűjtéssel is meg akarják támogatni, a kampány június 21-én, az olasz rozé nemzeti napján indul, maga Cristoforetti lesz az első aláíró. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: jelölési hibákat találtak a száraz rozé pezsgőknél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Néhányan a SIRHA partnerei közül
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: jelentős áresés a sertéspiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
