Sainsbury’s: fókuszban az on-the-go koncepció
Teljesen új boltformátummal kísérletezik a Sainsbury’s: a lényeg a kisméretű üzletek kialakítása, amelyekben ehetnek is a vásárlók, de el is vihetik a készételeket.
A Sainsbury’s Mansion House nevű üzlete a retailer első On The Go-boltja, amely a frissen elkészített in-store ételeket kombinálja a kényelmi vásárlással.
A fogyasztók eldönthetik, hogy helyben fogyasztják-e el a friss ételeket az üzletben elhelyezett asztaloknál, vagy a „grab and go”-pultról elviszik magukkal azokat.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >