Sainsbury’s: fókuszban az on-the-go koncepció
Teljesen új boltformátummal kísérletezik a Sainsbury’s: a lényeg a kisméretű üzletek kialakítása, amelyekben ehetnek is a vásárlók, de el is vihetik a készételeket.
A Sainsbury’s Mansion House nevű üzlete a retailer első On The Go-boltja, amely a frissen elkészített in-store ételeket kombinálja a kényelmi vásárlással.
A fogyasztók eldönthetik, hogy helyben fogyasztják-e el a friss ételeket az üzletben elhelyezett asztaloknál, vagy a „grab and go”-pultról elviszik magukkal azokat.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Számos kiemelkedő nemzetközi előadó az idei Marketing Summiton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött a Belvárosi Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategória 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >