Ruházati webáruházat nyitott a Tesco
A Tesco hétvégén bejelentette, hogy új, ruházati webáruházat hozott létre, megnyitva az utat további vásárlói célcsoportok felé. Ezzel a Tesco olyan piaci szereplőkkel veheti fel a versenyt, mint a Marks & Spencer vagy a Next.
A Mintel nevű piackutató cég szerint az online ruházati piac forgalma Nagy-Britanniában az idén 26 százalékkal 4,1 milliárd fontra növekedhet, ez a teljes piaci forgalom 8,8 százalékát teszi ki. Elemzők előrejelzései szerint ez az arány 2014-re elérheti a 11,4 százalékot.
A Tesco évente közel 1 milliárd fontos forgalmat generál a ruházati szegmensben. Terry Green, a ruházati üzletág vezetője szerint szerint a Tesco a brit kiskereskedelmi ruházati piacon a negyedik legnagyobb szereplő a Wal-Mart tulajdonában lévő Asda, az Associated British Foods Primark nevű üzletlánca és a Marks & Spencer után. A vezető hozzátette, hogy a Tesco első akar lenni a sorban.
A ruházati termékpalettát is szeretnék kibővíteni a jövőben, a saját márkás termékek mellett neves tervezői darabok is megtalálhatók lesznek majd – írja a Marketwatch nyomán a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >