Ruandai, illetve mexicói a Nespresso két legújabb limited edition kávéőrleménye
A Nespresso kávészakértői minden évben új Limited Edition őrleményeket alkotnak, örömteli meglepetést szerezve ezzel a világ kávérajongóinak. Két legújabb, különleges Limited Edition kávéjának bemutatásához a Nespresso a ruandai Kivu-tó és a mexikói Chiapas termelőihez látogatott el – két igencsak különböző közösséghez, melyeket mégis egyesít az odaadás és a szakértelem, ahogyan ültetvényeiket gondozzák.
A termőterületek megnevezése mellett mindkét Limited Edition kávé neve magában foglalja az adott közösség nyelvén a ‘szív’ szót, ami tükrözi a közösségek szenvedélyes elkötelezettségét. Az UMUTIMA wa Lake Kivu jelentése magyarul: Kivu-tó szíve , a TANIM de Chiapas pedig a Chiapas szívének megfelelője.
A Nespresso, amelynek neve egyet jelent a minőséggel és a kávé tökéletes ismeretével, örömmel mutatja be e két apró, ám hatalmas tudással bíró és lelkes kávétermelő közösséget, amelyek közül az egyik modern feldolgozási technológiáiról ismert, a másik pedig arról, hogy hagyományos módszereik apáról fiúra szállnak. Ezek a farmerek elkötelezetten törekszenek a lehető legkiválóbb minőségű kávé termelésére; a Nespresso mindezt elmélyült pörkölési és őrlési ismereteivel egészítette ki, s így születtek meg a különleges UMUTIMA wa Lake Kivu és a TANIM de Chiapas kávék.
A kávék ízprofilja
UMUTIMA wa Lake Kivu
A könnyed textúra és a gyümölcsös ízjegyek frissítő elegyét élvezetes utóíz koronázza meg.
Espresso formában elkészítve a legélvezetesebb.
Intenzitás: 6
TANIM de Chiapas
Karakterét selymesen lágy textúrája, pirított gabonás aromája és mogyorós ízjegyei határozzák meg.
Espresso vagy Ristretto formában elkészítve a legélvezetesebb.
Intenzitás: 7
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >