RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 27. 09:27

A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő keresletet igyekszik kihasználni, miközben termékeit a fogyasztók számára otthonukon és az irodán kívül is elérhetővé teszi.

fotó: Nestlé

A Nestlé tulajdonában lévő Nespresso bevezette a piacra első ready-to-drink (RTD), azaz közvetlenül fogyasztható kávéját az Egyesült Államokban – írja a Food Dive. A Master Origins Colombia Ready to Drink Coffee névre keresztelt limitált kiadású ital a növekvő népszerűségnek örvendő RTD szegmenst célozza, lehetőséget nyújtva a márkának arra, hogy fogyasztóit otthonukon és az irodán kívül is elérje.

A kizárólag az USA-ban elérhető ital kolumbiai kávébabból és mézzel édesítve készül. A termék bevezetése egy a Nespresso már több millió háztartásban, hotelben és irodában jelen lévő globális platformjára épülő kísérleti program része.

– Az egyre növekvő igények alapján úgy éreztük, eljött az ideje, hogy újragondoljuk, miként tehetjük különlegesebbé a kávézás élményét a mai fogyasztók számára – nyilatkozta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója.

Az új ital október 2-tól lesz elérhető egyes Nespresso Boutique üzletekben, online és az applikáción keresztül.

A kávé iránti kereslet világszerte növekszik, a National Coffee Association szerint ar RTD-kávé már a harmadik legnépszerűbb a kávéitalok sorában, és a fogyasztása tavalyhoz képest több mint kétszeresére nőtt.

A Statista adatai szerint az RTD piac globális bevétele 2024-ben elérheti a 36 milliárd dollárt, és 2028-ig évente átlagosa 5,4%-kal bővülhet.

 

Kapcsolódó cikkeink