RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő keresletet igyekszik kihasználni, miközben termékeit a fogyasztók számára otthonukon és az irodán kívül is elérhetővé teszi.

fotó: Nestlé
A Nestlé tulajdonában lévő Nespresso bevezette a piacra első ready-to-drink (RTD), azaz közvetlenül fogyasztható kávéját az Egyesült Államokban – írja a Food Dive. A Master Origins Colombia Ready to Drink Coffee névre keresztelt limitált kiadású ital a növekvő népszerűségnek örvendő RTD szegmenst célozza, lehetőséget nyújtva a márkának arra, hogy fogyasztóit otthonukon és az irodán kívül is elérje.
A kizárólag az USA-ban elérhető ital kolumbiai kávébabból és mézzel édesítve készül. A termék bevezetése egy a Nespresso már több millió háztartásban, hotelben és irodában jelen lévő globális platformjára épülő kísérleti program része.
– Az egyre növekvő igények alapján úgy éreztük, eljött az ideje, hogy újragondoljuk, miként tehetjük különlegesebbé a kávézás élményét a mai fogyasztók számára – nyilatkozta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója.
Az új ital október 2-tól lesz elérhető egyes Nespresso Boutique üzletekben, online és az applikáción keresztül.
A kávé iránti kereslet világszerte növekszik, a National Coffee Association szerint ar RTD-kávé már a harmadik legnépszerűbb a kávéitalok sorában, és a fogyasztása tavalyhoz képest több mint kétszeresére nőtt.
A Statista adatai szerint az RTD piac globális bevétele 2024-ben elérheti a 36 milliárd dollárt, és 2028-ig évente átlagosa 5,4%-kal bővülhet.
Kapcsolódó cikkeink
Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rohamosan terjed az AI használata a kereskedelemben, de nem mindig hoz üzleti sikert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az élelmiszerláncok többsége nyitva tart december 24-én délig
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
