RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő keresletet igyekszik kihasználni, miközben termékeit a fogyasztók számára otthonukon és az irodán kívül is elérhetővé teszi.
A Nestlé tulajdonában lévő Nespresso bevezette a piacra első ready-to-drink (RTD), azaz közvetlenül fogyasztható kávéját az Egyesült Államokban – írja a Food Dive. A Master Origins Colombia Ready to Drink Coffee névre keresztelt limitált kiadású ital a növekvő népszerűségnek örvendő RTD szegmenst célozza, lehetőséget nyújtva a márkának arra, hogy fogyasztóit otthonukon és az irodán kívül is elérje.
A kizárólag az USA-ban elérhető ital kolumbiai kávébabból és mézzel édesítve készül. A termék bevezetése egy a Nespresso már több millió háztartásban, hotelben és irodában jelen lévő globális platformjára épülő kísérleti program része.
– Az egyre növekvő igények alapján úgy éreztük, eljött az ideje, hogy újragondoljuk, miként tehetjük különlegesebbé a kávézás élményét a mai fogyasztók számára – nyilatkozta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója.
Az új ital október 2-tól lesz elérhető egyes Nespresso Boutique üzletekben, online és az applikáción keresztül.
A kávé iránti kereslet világszerte növekszik, a National Coffee Association szerint ar RTD-kávé már a harmadik legnépszerűbb a kávéitalok sorában, és a fogyasztása tavalyhoz képest több mint kétszeresére nőtt.
A Statista adatai szerint az RTD piac globális bevétele 2024-ben elérheti a 36 milliárd dollárt, és 2028-ig évente átlagosa 5,4%-kal bővülhet.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >