RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő keresletet igyekszik kihasználni, miközben termékeit a fogyasztók számára otthonukon és az irodán kívül is elérhetővé teszi.

fotó: Nestlé
A Nestlé tulajdonában lévő Nespresso bevezette a piacra első ready-to-drink (RTD), azaz közvetlenül fogyasztható kávéját az Egyesült Államokban – írja a Food Dive. A Master Origins Colombia Ready to Drink Coffee névre keresztelt limitált kiadású ital a növekvő népszerűségnek örvendő RTD szegmenst célozza, lehetőséget nyújtva a márkának arra, hogy fogyasztóit otthonukon és az irodán kívül is elérje.
A kizárólag az USA-ban elérhető ital kolumbiai kávébabból és mézzel édesítve készül. A termék bevezetése egy a Nespresso már több millió háztartásban, hotelben és irodában jelen lévő globális platformjára épülő kísérleti program része.
– Az egyre növekvő igények alapján úgy éreztük, eljött az ideje, hogy újragondoljuk, miként tehetjük különlegesebbé a kávézás élményét a mai fogyasztók számára – nyilatkozta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója.
Az új ital október 2-tól lesz elérhető egyes Nespresso Boutique üzletekben, online és az applikáción keresztül.
A kávé iránti kereslet világszerte növekszik, a National Coffee Association szerint ar RTD-kávé már a harmadik legnépszerűbb a kávéitalok sorában, és a fogyasztása tavalyhoz képest több mint kétszeresére nőtt.
A Statista adatai szerint az RTD piac globális bevétele 2024-ben elérheti a 36 milliárd dollárt, és 2028-ig évente átlagosa 5,4%-kal bővülhet.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >