RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő keresletet igyekszik kihasználni, miközben termékeit a fogyasztók számára otthonukon és az irodán kívül is elérhetővé teszi.
A Nestlé tulajdonában lévő Nespresso bevezette a piacra első ready-to-drink (RTD), azaz közvetlenül fogyasztható kávéját az Egyesült Államokban – írja a Food Dive. A Master Origins Colombia Ready to Drink Coffee névre keresztelt limitált kiadású ital a növekvő népszerűségnek örvendő RTD szegmenst célozza, lehetőséget nyújtva a márkának arra, hogy fogyasztóit otthonukon és az irodán kívül is elérje.
A kizárólag az USA-ban elérhető ital kolumbiai kávébabból és mézzel édesítve készül. A termék bevezetése egy a Nespresso már több millió háztartásban, hotelben és irodában jelen lévő globális platformjára épülő kísérleti program része.
– Az egyre növekvő igények alapján úgy éreztük, eljött az ideje, hogy újragondoljuk, miként tehetjük különlegesebbé a kávézás élményét a mai fogyasztók számára – nyilatkozta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója.
Az új ital október 2-tól lesz elérhető egyes Nespresso Boutique üzletekben, online és az applikáción keresztül.
A kávé iránti kereslet világszerte növekszik, a National Coffee Association szerint ar RTD-kávé már a harmadik legnépszerűbb a kávéitalok sorában, és a fogyasztása tavalyhoz képest több mint kétszeresére nőtt.
A Statista adatai szerint az RTD piac globális bevétele 2024-ben elérheti a 36 milliárd dollárt, és 2028-ig évente átlagosa 5,4%-kal bővülhet.
Kapcsolódó cikkeink
283 millió dollárt ajánl a Danone a Lifeway Foods kefirgyártóért
A Danone a Lifeway körül kialakult heves családi vita közepette…
Tovább olvasom >Személyre szabott ajánlatokat akarnak a fogyasztók az online élelmiszerkereskedőktől
Az Algolia platform által végzett kutatásban megkérdezett 1000 amerikai felnőtt…
Tovább olvasom >Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innovációs programmal segíti az ígéretes márkák piacra jutását a Waitrose
BrandsNew néven indít új innovációs programot a brit Waitrose, amellyel…
Tovább olvasom >12 raklapnyi adomány a Spartól az árvízi védekezőknek
A Spar Magyarország a Magyar Máltai Szeretetszolgálat stratégiai partnereként támogatja…
Tovább olvasom >Buborék nélkül
Bár a buborékos italok népszerűsége az egész világon töretlen, egyre…
Tovább olvasom >