Rossmann fesztiváldrogéria és habparti a Szigeten
A Rossmann a Sziget Fesztiválon megnyitotta különleges drogériáját. A több mint 600 négyzetméternyi területen reggeltől estig megvásárolható a fesztiválozáshoz szükséges higiéniai termékek széles választéka, és a zuhanyzó részlegek is Rossmann színekben pompáznak. A vásárlás mellett olyan programokkal is készült a drogéria, melyek még komfortosabbá és szórakoztatóbbá teszik a napokat a szigetlakók számára.
Az idei Sziget Fesztivál egyetlen és első drogériája megnyitotta kapuit. A Rossmann a Fresh&Crazy installációban nem csak a termékek beszerzését könnyíti meg a fesztiválozók számára, hanem különleges programokkal is várja a látogatókat, minden nap éjjel 1 óráig.
Aki a koncertek közötti időt is bulizással szeretné eltölteni, annak a 100 négyzetméteres medencében lévő, Európa egyik legnagyobb habgépe által készített habpartit ajánljuk. A zenét DJ Whiteboy keveri, így a fergeteges hangulat garantált. A szépségszigeten minden nap sminkesek és fodrászok varázsolják még szebbé a hölgyeket. A versenyző kedvűek csatába szállhatnak a Rossmann túlélőcsomagért, és megmutathatják tudásukat például a hajmosó versenyen. A parfümkommandó pedig az esti koncertek előtt burkolja illatfelhőbe a Hajógyári-sziget lakóit.
A Rossmann célja a szórakoztatáson túl az extra higiénia megteremtése, így 3 nagy zuhanyzó területnél összesen 120 zuhanyfüggönyt is felszereltek, ezzel biztosítva a fesztiválozók tisztálkodásának nyugalmát és kényelmét.
A drogéria nyitva tartása: 10:00-22:00
A programok 14:00-01.00 között látogathatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >