Rosenthal porcelánok a SPAR új vásárlói hűségakciójában

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 10. 26. 00:00

Hazánkban a SPAR indította el a hazai kereskedelmi láncok közül először az exkluzív pontgyűjtő akciókat, árkedvezménnyel kínálva számos prémium minőségű terméket, így például WMF evőeszközöket, Zwilling Five Star késeket, Kappa bőröndöket.

Most újabb pontgyűjtő akció indult a SPAR hálózatában, különleges konyhai eszközökkel gazdagodhatnak a vásárlók. A 2009. október 21. és a 2010. február 24. közötti vásárlások során összegyűjtött hűségpontokkal akár több mint 80%-os kedvezménnyel vásárolhatóak meg a világ egyik legismertebb márkájának számító Rosenthal, Bianchi asztali porcelán termékei. Újdonságot jelent a hűségakcióban, hogy azok a vásárlók, akik fizetéskor SuperShop kártyájukat is használják, dupla hűségmatricát kapnak, így további előnyöket élvezhetnek vásárlásuk során.
Az akcióban 8 féle Rosenthal Bianchi porcelán választható, az alap termék – a 3 részes tányér szett – változatos módon kiegészíthető a kínálatban szereplő többi eszközzel.
A SPAR új akciója előtt megkérdezte legfontosabb érintettjeit, a vásárlókat és ezután döntött a minőségi porcelán termékek hűségakciója mellett.
A Rosenthal a konyhai eszközök és asztali terítékek egyik vezető luxusmárkája. A 130 éves vállalkozás káprázatos márkáival, a modern, innovatív designú terítékek, lakberendezési tárgyak és ajándék kiegészítők egyik vezető kínálójának számít 97 országban.





Kapcsolódó cikkeink