Romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban
A korrábinál kedvezőtlenebb kilátások miatt romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban februárban – ez derült ki a Michigan egyetem szokásos havi felméréséből, amelynek előzetes eredményét pénteken tették közzé.
A Michigan Egyetem fogyasztói hangulatindexe 95,7 pontra csökkent februárban a januári 98,5 pontról. Az index előzetes értéke 96 pont volt.
Az összesített index elemein belül az aktuális kondíciók megítélése romlott a fogyasztók körében. A mutató 111,2 pontra csökkent februárban a januári 111,3 pontról.
A kilátások megítélését számszerűsítő mutató 85,7 pontra romlott a januári 90,3 pontról. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Molson Coors új, kalóriaszegény bió söre a Coors Pure
Elkészítette az első USDA tanúsított organikus, kalóriacsökkentett sörét a Molson…
Tovább olvasom >Ketchuphiány lehet az USA-ban
Az elmúlt egy évben kialakult, elsődlegesen a koronavírus-járvány okán jelentkező…
Tovább olvasom >A Nestlé szerint sok otthoni trend megmarad a pandémia után is
A Nestlé friss kutatásaiból kiderült, hogy a megkérdezettek közel fele…
Tovább olvasom >További cikkeink
Varga Mihály: állami beruházási csúcsot érhetünk el az EU-ban
Konkrét beruházási előrejelzéseket osztott meg csütörtökön Facebook-oldalán Varga Mihály pénzügyminiszter,…
Tovább olvasom >KSH: márciusban 3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal magasabbak voltak az…
Tovább olvasom >Elemzők: a kiskereskedelem nem támogatja az első negyedévi gazdasági növekedést
A kiskereskedelem trendszerű lejtmenetben van és a márciusi járványügyi korlátozásokat…
Tovább olvasom >