Romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban
A korrábinál kedvezőtlenebb kilátások miatt romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban februárban – ez derült ki a Michigan egyetem szokásos havi felméréséből, amelynek előzetes eredményét pénteken tették közzé.
A Michigan Egyetem fogyasztói hangulatindexe 95,7 pontra csökkent februárban a januári 98,5 pontról. Az index előzetes értéke 96 pont volt.
Az összesített index elemein belül az aktuális kondíciók megítélése romlott a fogyasztók körében. A mutató 111,2 pontra csökkent februárban a januári 111,3 pontról.
A kilátások megítélését számszerűsítő mutató 85,7 pontra romlott a januári 90,3 pontról. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >NGM: fogyasztói bizalom és hatékony jogérvényesítés a European Consumer Summit fókuszában
A fogyasztói bizalom erősítése, a digitális piac biztonságának garantálása és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >