Romlott a német fogyasztók hangulata
Némileg romlott a német fogyasztói hangulat áprilisi mutatója, miután az előző hat hónap során folyamatosan javult – közölte a GfK piackutató kedden.
Az index 5,9 pontra mérséklődött a márciusi 6,0 pontról, ami egy éve a legmagasabb volt. Szakértők tovább javuló, 6,2 pontos mutatót vártak áprilisra.
A gazdasági várakozásokat tükröző mutató a márciusi 5,9 pontról 7,2 pontra nőtt, négy hónapon belül harmadszor emelkedett. A bevételi kilátásokat tükröző index 34,3 pontra esett a márciusi 41,3 pontról. A vásárlási hajlandóság mutatója 39,2 pontról 38,6 pontra csökkent.
A GfK mintegy 2 ezer fogyasztó megkérdezésével készíti el havi felmérését. (MTI Eco, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >