Romlott a GfK áprilisi német fogyasztói hangulatindexe
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe áprilisra, elsősorban az infláció alakulása és az Ukrajna elleni orosz invázió miatt.
Az áprilisra vonatkozó fogyasztói hangulatindex 14 havi mélypontra, mínusz 15,5 pontra romlott a márciusi mínusz 8,5 pontról. A szakértői várakozások átlagában kevésbé romló mutató, mínusz 14 pont szerepelt.
Az átfogó hangulatindexen belül mindhárom almutató gyengült. A lakossági költekezési hajlandóság alindexe 1,4 pontról mínusz 2,1 pontra csökkent, a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás 3,9 pontról mínusz 22,1 pontra esett, a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató pedig 24,1 pontról mínusz 8,9 pontra zuhant. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >