Rólunk
2025-ben már a XX. évfolyamába lép a Trade magazin. Az elmúlt időszakban igyekeztünk bizonyságot adni arról, hogy a Trade magazin olyan előnyöket kínál lapszámról lapszámra, amelyekkel nem rendelkezik jelenleg más az FMCG-szaklappiacon.
A szerkesztőségi és menedzseri stáb jól ismert szakemberekből áll, akikkel az elmúlt, közel 30 évben együtt szereztünk tapasztalatot ezen a piacon, bár nem feltétlenül egy lapot képviselve.
aaa
A napi fogyasztási cikkek piacáról szóló magazin üzleti döntéshozók számára készül a legkisebb gyártó, forgalmazó, kereskedő vagy gasztro partnerünktől a legnagyobb cég menedzseréig, cégvezetőjéig, és természetesen minden számukra fontos szolgáltató- vagy termelővállalkozás döntéshozójáig. Fókuszba a gyártót és a számára legfontosabb értékesítési csatornákat helyezzük: a kis- és nagykereskedőket, valamint a HoReCa-egységeket.
Elérésükre országos, folyamatosan ellenőrzött adatbázist használunk. A Trade magazin nyomott példányszáma lapszámonként auditáltan 20 000. (Terjesztett példányszáma 19 800, 2023. II. fv. MATESZ audit.)
A Trade magazin Magyar Termék védjegyhasználatra jogosult, és megkapta a Kiváló Termék tanúsító védjegyet is.
A kezdetektől a Nemzetközi SIRHA Budapest szakkiállítás stratégiai partnere és hivatalos lapja. Kétévente a kiállításon rendezzük meg a közel 800 négyzetméteres Future Store Innovations standot, a Jövő Áruházát, amelyet a kiállítás három napja alatt, több mint 1000 szakmai látogató tekint meg. Future Store projektünk az elmúlt években többször megkapta az MMSZ Marketing díját és különdíját, valamint Marketing Diamond díjban részesült.
A trademagazin.hu címen naponta friss hírekkel várjuk az érdeklődőket – a magazinhoz hasonlóan – magyar és angol nyelven. A Trade magazin hírlevél 6000 partnerünk, olvasónk e-mail-címére jut el minden munkanap. Honlapunk látogatottsága átlagosan havi 200 000, ahol megtalálható a Trade magazin digitális kiadása is, amelyet hírlevelünk is tartalmaz.
Híreinket és rendezvényeinket weboldalunk és hírlevelünk mellett nyomon követheti a Trade magazin Facebook, LinkedIn oldalain, amelyek követői számra 4000 körüli mindkét social media platformon. Eseményeinken készült szakmai videóinkat és összefoglalóinkat saját YouTube csatornánkon is megtekintheti, amely közel 9000 követővel rendelkezik.
Munkánkat segíti, de még inkább elismeri, hogy tagjai lehetünk a World Retail Publishers nemzetközi szakmai csapatának (korábbi nevén World Tour by SIAL). Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Trade magazin 2024-ben már 9X Business Superbrands díjas, és 8X Magyar Brands elismerésben részesült.
Elismerést jelent számunkra, hogy a Trade magazin elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat, a Tudományos Újságírók díját, és a Gróf Széchenyi István Család díját.
A Business Days az FMCG-szakma legnagyobb konferenciája. Az ötnapos eseményen, minden év szeptemberében több mint 1000 résztvevő találkozik. A mintegy 120 előadó képet ad a jelenlévőknek az élelmiszer-gazdaság helyzetéről, a kereskedelem aktuális terveiről, a márkák legújabb innovációs törekvéseiről, a HoReCa-piac kihívásairól, valamint, a kommunikációs megoldások trendjeiről. A Business Days rendezvényünket, mint a szakma hagyományos, éves találkozójának, dr. Nagy István agrárminiszter elismerő oklevelet adományozott, elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat és a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond díját. (businessdays.hu)
A cégvezetőknek rendezett Business Meetup&Dinner félnapos, exkluzív üzleti találkozónkra a szakma számára aktuális témákban, fontos hazai és nemzetközi szakértőket hívunk meg előadónak. (businessmeetup.hu és businessdinner.hu) Több rendezvényünket a Lánchíd Klubbal együttműködésben indítottuk, és szervezzük ma is. Aktívan részt vállalunk a Lánchíd Klub által alapított Lánchíd Alapítvány munkájában a hátrányos helyzetű középiskolások megsegítéséért. (lanchidklub.hu és
lanchidalapitvany.hu)
Egyre nagyobb hangsúly helyeződik minden piacon a fenntarthatóságra, ennek jegyében hoztuk létre saját versenyünket, ahol szeretnénk megtalálni azokat a pozitív példákat, amelyek a fenntarthatóság szimbólumai lehetnek az adott évben. Ezért a verseny nyertesei a „Fenntarthatóság szimbóluma” díjban részesülnek. (fenntarthatosagszimboluma.hu)
A Trade magazin három éve indította el a Future Talks business podcastját, Krizsó Szilvia Pulitzer-emlékdíjas újságíró moderálásával, ahol ismert és elismert üzletemberekkel, tudósokkal és szakértőkkel beszélgettünk víziókról, trendekről, gazdasági és emberi tényezőkről kötetlenül és közérthetően, hogy kéthetente közelebb hozzuk a jövőt a hallgatóság számára. A Trade magazin gondozásában a podcast sorozat első három évében közel 80 adás jelent meg. A Future Talks podcast feliratkozóinak száma megközelíti már a 9000 főt (businesspodcast.hu).
A Trade magazin immár öt éve szervezi az Inno d’Or – Év Innovációja versenyt, az értékteremtő innovációk számára. Az eredményhirdetéshez szakmai nap és díjátadó kapcsolódik. (evinnovacioja.hu és innodor.hu)
Az Év Kereskedője versenyünk célja, hogy évente egy alkalommal díjazzuk a legharmonikusabb koncepcióval kialakított értékesítési pontokat, amelyek célközönségük igényeit leginkább kielégítik, és mind kialakításukban, megjelenésükben, mind képviselt értékeikben harmonizálnak. A versenyben nem csak, de teljes kereskedelmi vállalat, kereskedelmi lánc vagy akként működő szervezet (franchise) is indulhat. A versenyhez kapcsolódóan rendezzük meg a Trade magazin oldalán az Év Kereskedője közönségszavazást. A díjátadásra minden évben a szakma legnagyobb eseményén, a Business Days konferencia gálavacsoráján kerül sor, ahol a legsikeresebb üzlet átveheti a Store of the Year díjat is, illetve a legsikeresebb lánc, a Retailer of the Year díjat. (evkereskedoje.hu)
A trade marketing munka elismeréseként hoztuk létre „Az év promóciója” versenyt. Az eredményhirdetéshez szakmai nap és díjátadó kapcsolódik. (evpromocioja.hu)
Alapítói és együttműködő partnerei vagyunk a Trade Marketing Klubnak, amelynek keretében évente egy konferenciát és több klubülést szervezünk olyan kollégák számára, akik fontosnak tartják, hogy értékesítési vagy marketingmunkájukban a trade marketing szakmai alapokon is helyet kapjon. (trade-marketing.hu)
Alapító tagja vagyunk a POPAI Magyarország Egyesületnek, ahol a tagok közös célja a vásárláshelyi marketingkommunikáció, az eladáshelyi tevékenységek hatékonyságának megértése, növelése. (popai.hu)
Szakmai partnere és FMCG-médiapartnere vagyunk a Signature 40 projektnek, amely versenyben az alapítók és szervezők szakmai ajánlások alapján keresik minden évben a legtehetségesebb 40 trade marketinges, marketinges és kommunikációs szakembert. (signature40.hu)
A Trade magazin sikeréhez a jövőben is szükségünk van az Ön együttműködésére, visszajelzéseire és partnerségére. Kérem, használja lapunkat, vegye igénybe szolgáltatásainkat, és adjon lehetőséget, hogy bizonyíthassunk az Ön számára is!
Hermann Zsuzsanna
ügyvezető-főszerkesztő
Trade magazin – a szaklap
Díjak, elismerések:
Versenyek:
Future Talks Business Podcast:
Rendezvények:
Médiapartnerségben: