Tovább nő a német piac
Az előrejelzések alapján 2021-re a német élelmiszerpiac mintegy 259 milliárd eurót fog érni, a szektor évente 10,5%-kal nő. Az IGD elemzése alapján a fejlődés legnagyobb mozgatórugója a népességnövekedés, illetve a kereskedelmi cégek komoly befektetésekkel próbálják élénkíteni az egyes értékesítési csatornáikat.
Az online kereskedelem fog várhatóan a legdinamikusabban fejlődni, az elemzés alapján 244,4%-kal többen fognak elektronikusan élelmiszert vásárolni négy év múlva – hozzá kell tenni, hogy jelenleg nagyon kevesen használják ezt a csatornát, ezért érhető el ezen a területen látványos előretörés. A második helyen a kisboltok állnak, melyek forgalma 36,4%-kal fog nőni. A diszkontok 11,2%-os növekedéssel is képesek lesznek a megőrizni vezető szerepüket, a teljes piacból 89,3 millió euróval fogják kivenni a részüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >