Robotok scannelik a vásárlókat a legjobb farmerválasztásért a Weekday-ben
Robotokat használ a Weekday, hogy minden vásárló a saját alakjára legjobban illő farmert vehessen. A robotok a vásárlók testét scannelve meg tudják határozni, kinek melyik fazon áll a legjobban.
A cég 100 vásárlót hívott meg, hogy részt vegyenek abban a pilot programban, amely során letesztelték a technológiát, amely garantálja a tökéletes farmer kiválasztását.
A kísérletben részt vevők testét bescannelték, hogy tökéletesen pontos digitális modellt készítsenek róluk. Ezután a vásárlók számos opció közül választhattak, ami segített nekik rátalálni a számukra legjobb farmerra.
A teszt kiválóan sikerült: a 100 vásárlóból 80-an tökéletesen elégedettek voltak a farmerukkal.
Kapcsolódó cikkeink
Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >