Robotok scannelik a vásárlókat a legjobb farmerválasztásért a Weekday-ben
Robotokat használ a Weekday, hogy minden vásárló a saját alakjára legjobban illő farmert vehessen. A robotok a vásárlók testét scannelve meg tudják határozni, kinek melyik fazon áll a legjobban.
A cég 100 vásárlót hívott meg, hogy részt vegyenek abban a pilot programban, amely során letesztelték a technológiát, amely garantálja a tökéletes farmer kiválasztását.
A kísérletben részt vevők testét bescannelték, hogy tökéletesen pontos digitális modellt készítsenek róluk. Ezután a vásárlók számos opció közül választhattak, ami segített nekik rátalálni a számukra legjobb farmerra.
A teszt kiválóan sikerült: a 100 vásárlóból 80-an tökéletesen elégedettek voltak a farmerukkal.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Biztonsági robotokkal védekezik a Tesco a betörések ellen
A Tesco innovatív lépést tett a bolti bűnözés visszaszorítására: biztonsági…
Tovább olvasom >A foci-EB-n túl a vásárlás is lázban tartja az országot
Online felmérést készített a Pepita.hu, amiből kiderült, hogy Szoboszlai Dominik népszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >