Robogó promóció
A Tchibo idén tavasszal látványos promócióval lepte meg a Cora áruház vásárlóit. Mind a hét Cora áruházban május 2-tól egy hónapon keresztül „kávészigetek” tetején magasodott maga a nyeremény: egy piros robogó, amelynek színe egyben utalás is az idén bevezetésre kerülő Family Intense erős, telt ízű és intenzív aromájú kávéra.
A promócióban bárki részt vehetett, aki megvásárolt 2 db bármilyen Tchibo Family vagy Tchibo 3in1 terméket. A promóció mechanizmusa az impulzivitásra épült, vagyis arra, hogy a vásárlók szeretnek nyerni, játszani, és látni azt, hogy mit nyerhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >