Robogó promóció
A Tchibo idén tavasszal látványos promócióval lepte meg a Cora áruház vásárlóit. Mind a hét Cora áruházban május 2-tól egy hónapon keresztül „kávészigetek” tetején magasodott maga a nyeremény: egy piros robogó, amelynek színe egyben utalás is az idén bevezetésre kerülő Family Intense erős, telt ízű és intenzív aromájú kávéra.
A promócióban bárki részt vehetett, aki megvásárolt 2 db bármilyen Tchibo Family vagy Tchibo 3in1 terméket. A promóció mechanizmusa az impulzivitásra épült, vagyis arra, hogy a vásárlók szeretnek nyerni, játszani, és látni azt, hogy mit nyerhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >Kávévilágnapi érdekességek, amiket nem tudtál a McCaféról
A McCafé az elmúlt 21 évben honosodott meg a magyar…
Tovább olvasom >