Robogó promóció
A Tchibo idén tavasszal látványos promócióval lepte meg a Cora áruház vásárlóit. Mind a hét Cora áruházban május 2-tól egy hónapon keresztül „kávészigetek” tetején magasodott maga a nyeremény: egy piros robogó, amelynek színe egyben utalás is az idén bevezetésre kerülő Family Intense erős, telt ízű és intenzív aromájú kávéra.
A promócióban bárki részt vehetett, aki megvásárolt 2 db bármilyen Tchibo Family vagy Tchibo 3in1 terméket. A promóció mechanizmusa az impulzivitásra épült, vagyis arra, hogy a vásárlók szeretnek nyerni, játszani, és látni azt, hogy mit nyerhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >