Robbanás előtt a funkcionális étel és ital piac
Az Euromonitor adatai szerint a szegmens forgalma öt év alatt több mint 30%-al nő.
A funkcionális élelmiszerek
piaca két éve 97 milliárd dollár nagyságú
volt, de ahogyan idősödik az átlag népesség
úgy nő a kereslet a speciális ételek és
italok iránt. A növekvő igény a vállalatok
között is nagy versenyt gerjesztett, a cégek
folyamatos innovációval irányítják
a piacot. A szegmens a különböző speciális
igényekre kifejlesztett élelmiszerekkel bővül, az
idei év két sikerterméke az Omega 3 és a
glükozamin. A halolajjal dúsított élelmiszerek
értéke mára eléri a 2 milliárd
dollárt, tejitalok és müzlik is készülnek
ezzel az összetevővel. A glükozamint elsősorban
étrendkiegészítőként forgalmazták,
tavaly 1,8 milliárd dollár értékben,
élelmiszeripari felhasználása még nem
elterjedt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >