Robban a fémdobozos borok piaca
A fémdobozos borok várhatóan teljesen átformálják a globális borpiacot, mivel fenntartható(bb) megoldást kínálnak az iparágnak.

Jó a fogyasztónak, jó a környezetnek
Ráadásul a fémdoboz az e-commerce csatorna kedvelt csomagolási formája is, különösen, amióta a járvány miatt az emberek online rendelnek házhoz alkoholt.
Az alumínium dobozok könnyűek és törhetetlenek, épp ezért szállításuk is egyszerűbb. A dobozos bor ezen kívül segít csökkenteni a túlfogyasztást, mivel egy doboz űrtartalma csak harmada egy átlagos borosüvegnek.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >