Robban a fémdobozos borok piaca
A fémdobozos borok várhatóan teljesen átformálják a globális borpiacot, mivel fenntartható(bb) megoldást kínálnak az iparágnak.

Jó a fogyasztónak, jó a környezetnek
Ráadásul a fémdoboz az e-commerce csatorna kedvelt csomagolási formája is, különösen, amióta a járvány miatt az emberek online rendelnek házhoz alkoholt.
Az alumínium dobozok könnyűek és törhetetlenek, épp ezért szállításuk is egyszerűbb. A dobozos bor ezen kívül segít csökkenteni a túlfogyasztást, mivel egy doboz űrtartalma csak harmada egy átlagos borosüvegnek.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Közzétette 2024-es fenntarthatósági jelentésének kivonatát az AutoWallis
Jelentős energiahatékonysági projekteket valósított meg 2024-ben az AutoWallis Csoport, valamint…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >