Robban a fémdobozos borok piaca
A fémdobozos borok várhatóan teljesen átformálják a globális borpiacot, mivel fenntartható(bb) megoldást kínálnak az iparágnak.

Jó a fogyasztónak, jó a környezetnek
Ráadásul a fémdoboz az e-commerce csatorna kedvelt csomagolási formája is, különösen, amióta a járvány miatt az emberek online rendelnek házhoz alkoholt.
Az alumínium dobozok könnyűek és törhetetlenek, épp ezért szállításuk is egyszerűbb. A dobozos bor ezen kívül segít csökkenteni a túlfogyasztást, mivel egy doboz űrtartalma csak harmada egy átlagos borosüvegnek.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >