Robban a fémdobozos borok piaca
A fémdobozos borok várhatóan teljesen átformálják a globális borpiacot, mivel fenntartható(bb) megoldást kínálnak az iparágnak.

Jó a fogyasztónak, jó a környezetnek
Ráadásul a fémdoboz az e-commerce csatorna kedvelt csomagolási formája is, különösen, amióta a járvány miatt az emberek online rendelnek házhoz alkoholt.
Az alumínium dobozok könnyűek és törhetetlenek, épp ezért szállításuk is egyszerűbb. A dobozos bor ezen kívül segít csökkenteni a túlfogyasztást, mivel egy doboz űrtartalma csak harmada egy átlagos borosüvegnek.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >