Rioba: kávéház alfától omegáig
A kávé az életünk része, egy mindennapjainkba ágyazott rítus, egyszerre társasági esemény és énidő. A piaci trendek azt mutatják, hogy a vendéglátóhelyen való kávé és más forró italok (mint a tea vagy a forró csokoládé) fogyasztása jó ideig nemhogy nem megy ki a divatból, hanem művelői egyre kifinomultabbak és igényesebbek lesznek, a választék pedig ennek tükrében folyamatosan bővülni, színesedni fog.
A lélekmelengető forró italok, élükön a kávéval, ezért nem hiányozhatnak egyetlen vendéglátóhely kínálatából sem, a METRO pedig nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ezek a termékek minden igényt kielégítsenek, és egyszersmind megfelelően reagáljanak a kurrens trendekre. A METRO kávéházi kultúrát teljes körűen kiszolgáló saját márkája a RIOBA. Rioba márkanév alatt forgalmazza az áruházlánc mindazt, amivel a vendéglátóhelyek komplex módon szolgálhatják ki a forró italt rendelő vendégeiket.
Fűszeres íz, intenzív aroma
E termékek zászlóshajója az Olaszországban, többszáz éves hagyomány szerint pörkölt kávénk: a Rioba kávét viszonylag sötétre pörkölik, s ezáltal íze intenzív fűszeres lesz, egyedi csokoládéaromával. A speciális aromatartó, szelepes csomagolásának köszönhetően a Rioba kávé a pörkölést követően még hónapokig megőrzi ezt az édes ízt sejtető illatát! A modern kor elvárásainak és a sokszínű kávéfogyasztási szokásoknak megfelelően az egész szemes és az őrölt, nagy és normál kiszerelésű tradicionális kávékon kívül kapszulás és az instant formában, többfajta intenzitásban és pörköléssel kapható ez a kiváló kávé – kizárólag a METRO-áruházakban.
Kávékínálás magasfokon
A kávé szervírozásához olasz stílusú kávéházi porcelánkészletet, kávékísérőnek tálalható csokoládészeletet vagy kekszet is kínál a METRO a Rioba termékek között. Ha pedig a kedves vendég tartalmasabb desszertre vágyik a kávé mellé, különböző ízesítésű muffinokat és fánkokat is talál a vendéglátós a márka égisze alatt. És hogy teljes legyen a kávéházi kínálat, a minőségi teáról, forró csokoládéról – a legújabb fejlesztésként a forró fehércsokoládéról –, kakaóról, kiválóan habosítható tejről, tejszínről sem feledkezik meg a termékcsalád.
A kávé édes barátai
Külön színfoltja a Rioba-termékeknek a közel húszféle, kávé- és koktélkészítésre használható szirup, melyek közül egyértelműen a karamellszirup a legnépszerűbb. A termékfejlesztés folyamatos: a vendéglátóipar számára extravagáns és praktikus kiegészítőket jelentenek a 2022-ben piacra dobott Rioba kristálypálcák, melyek egyfelől keverőpálcák, másfelől kávé- és teaízesítők is. A kristálypálcák hatféle ízben, formázva érhetőek el: különleges ízükkel és megjelenésükkel képesek a kávé- vagy teafogyasztást igazi élménnyé varázsolni.
Befektetés az ügyfél üzleti sikerébe
A METRO üzleti filozófiájának egyik sarokköve, hogy úgy tekint a saját márkás termékek fejlesztésének kérdésére, mint befektetési lehetőségre, mellyel a kulcsvevők üzleti sikerét alapozzuk meg. Ezért különösen nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a saját márkás termékeink – mint a Rioba – kompromisszummentes, mégis elérhető árú megoldást jelentsenek a vendéglátóipar számára – mutat rá Tulkán Tímea saját márka és kereskedelmi aktivitások vezető. – A Rioba termékeinket más saját márkás termékekhez hasonlóan, beszerzési stratégiánknak köszönhetően kedvező áron tudjuk kínálni. Mindemellett 2023-ban a METRO a vendéglátóipari és kiskereskedő vásárlók számára folyamatosan nyújt mennyiségi kedvezményeket e termékkörben is, amivel stabilan jó árat és garantált árrést kapnak vevőink. Az elmúlt években nagy hangsúlyt helyeztünk a fenntarthatósági fejlesztéseinkre is, ami partnereink márkaválasztási preferenciáiban is fontos szempontnak bizonyult. A visszakövethető, fair trade Rioba-termékek shelf-ready csomagolásban kerülnek a polcokra, így felbontásuk egyszerűbb, és kevesebb hulladékképződéssel jár. Csomagolásoptimalizációs törekvéseinknek köszönhetően 2022-ben az előző évhez képest csaknem 2 tonnával több papírt és közel 11,5 tonnával több műanyagot sikerült megtakarítani. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >