RFID-technológiával csökkentené készletveszteségét a John Lewis
A John Lewis Partnership rádiófrekvenciás azonosító (RFID) technológia bevezetését tervezi annak érdekében, hogy „jobban rálásson készletekre”.
Naomi Simcock, a John Lewis ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy a kiskereskedelmi csoport a következő évben valódi beruházást kíván eszközölni a technológiába a készletveszteség mérséklése érdekében.
A vállalat az év során 234 millió font veszteséget könyvelt el, ami azzal járt, hogy bejelentette, a dolgozóknak nem fizet éves bónuszt, és munkahelyek leépítésére is sort keríthet.
Az RFID-technológia lehetővé teszi az ellátási láncban lévő tételek nyomon követését, ami segít a költségek csökkentésében és a működési hatékonyság javításában. Valós idejű adatokat szolgáltat a készletről és a termék helyéről, függetlenül a tétel értékétől vagy méretétől.
Kapcsolódó cikkeink
Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >Nem vált be a Walmart által kísérleti jelleggel bevezetett RFID blokkellenőrzés
A Walmart nemrégiben leállította egy olyan gép tesztelését, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >