RFID-technológiával csökkentené készletveszteségét a John Lewis
A John Lewis Partnership rádiófrekvenciás azonosító (RFID) technológia bevezetését tervezi annak érdekében, hogy „jobban rálásson készletekre”.
Naomi Simcock, a John Lewis ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy a kiskereskedelmi csoport a következő évben valódi beruházást kíván eszközölni a technológiába a készletveszteség mérséklése érdekében.
A vállalat az év során 234 millió font veszteséget könyvelt el, ami azzal járt, hogy bejelentette, a dolgozóknak nem fizet éves bónuszt, és munkahelyek leépítésére is sort keríthet.
Az RFID-technológia lehetővé teszi az ellátási láncban lévő tételek nyomon követését, ami segít a költségek csökkentésében és a működési hatékonyság javításában. Valós idejű adatokat szolgáltat a készletről és a termék helyéről, függetlenül a tétel értékétől vagy méretétől.
Kapcsolódó cikkeink
Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >Nem vált be a Walmart által kísérleti jelleggel bevezetett RFID blokkellenőrzés
A Walmart nemrégiben leállította egy olyan gép tesztelését, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >