REWE + Lekkerland: partnerség a biztos sikerért
Összeolvadni készül a Lekkerland és a REWE Group. A két cég új üzleti egységet hozna létre „Convenience” néven a REWE Groupon belül. Ennek keretében a REWE 100 százalékban átvenné a Lekkerland részvényeit.
Az élelmiszer-kereskedelemben az on-the-go fogyasztási cikkek piaca jelenti az egyik legdinamikusabban növekvő szektort. A két cég különböző területeken szerzett tapasztalatait egyesítve különösen erős szövetség jöhet létre.
„Az on-the-go fogyasztás szektorunk egyik legerősebb trendjei közé tartozik, jelentősége pedig egyre jobban nő. Éppen ezért az elmúlt években komoly hangsúlyt fektettünk ennek a területnek a fejlesztésére. A Lekkerlend logisztikai tapasztalata és a mi szakértelmünk a biztos siker receptje”, közölte Lionel Souque a REWE CEO-ja.
„A REWE és a Lekkerland képességei és tudása mindkét partner számára új perspektívákat nyitnak. A két cégnek összesen 150 év tapasztalata van kis- és nagykereskedés terén. Vásárlóink csak nyerhetnek ebből a partnerkapcsolatból, hiszen a vonzó vásárlási élmények és az on-the-go fogyasztáshoz kapcsolódó szolgáltatások rendívül magas szintjéhez férhetnek így hozzá”, tette hozzá Patrick Steppe, a Lekkerland CEO-ja.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >A Vusion Grouppal fejleszti okoskioszkjait a Lekkerland
A REWE csoporthoz tartozó Lekkerland a VusionGrouppal együttműködve digitalizálja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >