Kereskedelmi kategória, ARANY: Rossmann Magyarország Kft. és a HumanTelex Reklámügynökség Horgonyt fel!
A 2016 tavaszán indult kampány célkitűzése a Rossmann brand fiatalítása, trendi imidzsének növelése, illetve a megbízható, elérhető és barátságos drogéria szerepének erősítése volt. A célcsoportot tekintve elsődlegesen a 18–25 év közötti aktuális trendekre érzékeny fiatal felnőttek, valamint a 25–40 év közötti fiatal, pörgős édesanyák csoportjának elérése és aktivitásra ösztönzése volt a cél.
A vidám, stílusos kampány összhangban volt a promóciós termékek grafikájával, és jól adaptálódott a Rossmann-fesztivál megjelenéseihez is. A mechanizmus alapján a vásárlók több nyereményért is játszhattak: 4000 forintonként sorsjegyet kaptak, mely azonnali nyereményt ért, illetve feltöltve az online kuponkódot a microsite-ra, indulhattak a fődíjért. Emellett természetesen a kuponokat törülközőkre is beválthatták.
A key visualban kiemelték a promóció egyik szimbólumát, a horgonyt, és egy olyan egyedi, hajós világot teremtettek, amelybe sikeresen integrálták a lojalitásprogram lényegét: nyaralás, utazás, vidámság. A stílusos pin-up világba tökéletesen illettek a promóciós nyeremények és a Rossmann arca, Árpa Attila is. A kommunikáció legfőbb elemeit a teaser kampány print hirdetései, 30 mp TV-szpot, rádió és online kampány, event megjelenések és erős in-store jelenlét alkották. A kampány eredményeként 1 800 000 darab garantált ajándék talált gazdára, 111 118 online regisztráció történt a microsite-on, összesen 355 625 feltöltött kóddal és végül 118 733 db törölköző került értékesítésre. //
A díjat Horváth Barbara, a Rossmann Magyarország Kft. projekt managere,
és Vadász Kinga, a Human Telex kampánymenedzsere vették át
Kapcsolódó cikkeink
Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >Nyárindító kedvezményes kuponakció a Rossmannál
A Rossmann idén nyáron is különleges meglepetéssel készül hűséges vásárlóinak:…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Ezért nem fenntartható a 2026-os költségveté
A Parlament elfogadta a 2026-os „háborúellenes” költségvetést, mely a legtöbb…
Tovább olvasom >220 felett: öt fesztiválozó fiatal nekivág a Hubertúra expedíciónak!
Június 20-án öt fiatal, rutinos túrázó indul Hubertus támogatásával egy…
Tovább olvasom >Sikeresen végeztek az első duális szakképzésben résztvevő diákok a Nestlé Hungária szerencsi oktatóközpontjába
Idén végeztek az első olyan diákok Szerencsen, akik a Nestlé…
Tovább olvasom >