Kereskedelmi kategória, ARANY: Rossmann Magyarország Kft. és a HumanTelex Reklámügynökség Horgonyt fel!
A 2016 tavaszán indult kampány célkitűzése a Rossmann brand fiatalítása, trendi imidzsének növelése, illetve a megbízható, elérhető és barátságos drogéria szerepének erősítése volt. A célcsoportot tekintve elsődlegesen a 18–25 év közötti aktuális trendekre érzékeny fiatal felnőttek, valamint a 25–40 év közötti fiatal, pörgős édesanyák csoportjának elérése és aktivitásra ösztönzése volt a cél.
A vidám, stílusos kampány összhangban volt a promóciós termékek grafikájával, és jól adaptálódott a Rossmann-fesztivál megjelenéseihez is. A mechanizmus alapján a vásárlók több nyereményért is játszhattak: 4000 forintonként sorsjegyet kaptak, mely azonnali nyereményt ért, illetve feltöltve az online kuponkódot a microsite-ra, indulhattak a fődíjért. Emellett természetesen a kuponokat törülközőkre is beválthatták.
A key visualban kiemelték a promóció egyik szimbólumát, a horgonyt, és egy olyan egyedi, hajós világot teremtettek, amelybe sikeresen integrálták a lojalitásprogram lényegét: nyaralás, utazás, vidámság. A stílusos pin-up világba tökéletesen illettek a promóciós nyeremények és a Rossmann arca, Árpa Attila is. A kommunikáció legfőbb elemeit a teaser kampány print hirdetései, 30 mp TV-szpot, rádió és online kampány, event megjelenések és erős in-store jelenlét alkották. A kampány eredményeként 1 800 000 darab garantált ajándék talált gazdára, 111 118 online regisztráció történt a microsite-on, összesen 355 625 feltöltött kóddal és végül 118 733 db törölköző került értékesítésre. //
A díjat Horváth Barbara, a Rossmann Magyarország Kft. projekt managere,
és Vadász Kinga, a Human Telex kampánymenedzsere vették át
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >