Résztvevők és kiállítók
Az FMCG-piac legnagyobb vállalatainak vezetői három nap alatt 150 előadást tartottak a plenáris üléseken és a párhuzamosan futó szekciókban. „A növekedés szenvedélye” című konferencián 2200-an vettek részt, gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek képviseletében.
Magyarországról öten szerepeltek a résztvevők listáján. Négy földrész 49 országából jöttek az érdeklődők. A lakosság számához képest a finn küldöttség bizonyult a legnépesebbnek, 134 konferenciaküldöttel. A milánói vásár két pavilonjában tartott rendezvény részeként 42 vállalat mutatta be új termékeit és szolgáltatásait: Többek közt az Accenture, CIES – The Food Business Forum, The Coca-Cola Company, Colgate-Palmolive, Danone-csoport, Heineken-csoport, IBM, Johnson & Johnson, KPMG, Kraft, L’Oréal, Nestlé, Procter & Gamble és Unilever.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >