Résztvevők és kiállítók
Az FMCG-piac legnagyobb vállalatainak vezetői három nap alatt 150 előadást tartottak a plenáris üléseken és a párhuzamosan futó szekciókban. „A növekedés szenvedélye” című konferencián 2200-an vettek részt, gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek képviseletében.
Magyarországról öten szerepeltek a résztvevők listáján. Négy földrész 49 országából jöttek az érdeklődők. A lakosság számához képest a finn küldöttség bizonyult a legnépesebbnek, 134 konferenciaküldöttel. A milánói vásár két pavilonjában tartott rendezvény részeként 42 vállalat mutatta be új termékeit és szolgáltatásait: Többek közt az Accenture, CIES – The Food Business Forum, The Coca-Cola Company, Colgate-Palmolive, Danone-csoport, Heineken-csoport, IBM, Johnson & Johnson, KPMG, Kraft, L’Oréal, Nestlé, Procter & Gamble és Unilever.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >