Résztvevők és kiállítók
Az FMCG-piac legnagyobb vállalatainak vezetői három nap alatt 150 előadást tartottak a plenáris üléseken és a párhuzamosan futó szekciókban. „A növekedés szenvedélye” című konferencián 2200-an vettek részt, gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek képviseletében.
Magyarországról öten szerepeltek a résztvevők listáján. Négy földrész 49 országából jöttek az érdeklődők. A lakosság számához képest a finn küldöttség bizonyult a legnépesebbnek, 134 konferenciaküldöttel. A milánói vásár két pavilonjában tartott rendezvény részeként 42 vállalat mutatta be új termékeit és szolgáltatásait: Többek közt az Accenture, CIES – The Food Business Forum, The Coca-Cola Company, Colgate-Palmolive, Danone-csoport, Heineken-csoport, IBM, Johnson & Johnson, KPMG, Kraft, L’Oréal, Nestlé, Procter & Gamble és Unilever.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >