Résztvevők és kiállítók
Az FMCG-piac legnagyobb vállalatainak vezetői három nap alatt 150 előadást tartottak a plenáris üléseken és a párhuzamosan futó szekciókban. „A növekedés szenvedélye” című konferencián 2200-an vettek részt, gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek képviseletében.
Magyarországról öten szerepeltek a résztvevők listáján. Négy földrész 49 országából jöttek az érdeklődők. A lakosság számához képest a finn küldöttség bizonyult a legnépesebbnek, 134 konferenciaküldöttel. A milánói vásár két pavilonjában tartott rendezvény részeként 42 vállalat mutatta be új termékeit és szolgáltatásait: Többek közt az Accenture, CIES – The Food Business Forum, The Coca-Cola Company, Colgate-Palmolive, Danone-csoport, Heineken-csoport, IBM, Johnson & Johnson, KPMG, Kraft, L’Oréal, Nestlé, Procter & Gamble és Unilever.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >