Rendhagyó jótékony kezdeményezéssel kiegészülő, integrált PR-kampánnyal csábít vissza a konditerembe a BioTechUSA
A szeptemberi hónap az edzőtermi edzéseket elkezdők vagy éppen egy lángosban, fröccsben, fagyiban gazdag nyár után oda visszatérők egyik kiemelt időszaka. Ennek jegyében egy teljes hónapon keresztül zajló, szeptember 16-tól október 14-ig tartó integrált PR és CSR aktivitást álmodott meg a BioTechUSA. A márka ezúttal arra vállalkozik, hogy segítsen azoknak, akik úgy döntöttek, hogy belekóstolnának a konditermi edzések világába, vagy visszatérnének ebbe a közegbe, de nem tudják hogyan tegyék meg újra az első lépéseket. Teszik mindezt egy rendhagyó jótékony kezdeményezéssel kiegészülve, illetve Németh Sándor termékspecialistájuk és Oczella Eszter, valamint Kiss Jenő márkanagyköveteik bevonásával, akik mind a gyakorlatok, mind az edzéshez hasznos étrendkiegészítők tekintetében segítséget nyújtanak.
A BioTechUSA márka csaknem három évtizedes szakmai tapasztalatával és a közel 2000 termékből álló portfóliójával egyéni céloktól függetlenül megfelelő választás lehet mindenki számára. Szakértőik hasznos tanácsaival kiegészülve – megtartva a fokozatosság elvét, kiemelt figyelmet fordítva a megfelelő étrendkiegészítők használatára – elkerülhetőek a sérülések és sikerrel járhatunk céljaink mielőbbi elérésében.
Teljeskörű, 360 fokos PR és CSR kampány
A kampány Magyarországon PR-ben organikus módon, valamint különböző portálokkal együttműködve videós anyagokban, a közösségi médiában, egy dedikált kampányoldalon, vállalati kommunikációs és belső kommunikációs felületeken, valamint az együttműködő partnerek, – a Fitness5 és a Bátor Tábor – illetve márkanagyköveteik felületein is megjelenik. Ennek részeként egyedi kulcsvizuált, illetve csatornaspecifikus mutációkat és dedikált weboldalt készítettek, és egy jótékonyságra buzdító kampányvideót is forgattak két márkanagykövetük, a BioTechUSA-csapatát régóta erősítő Oczella Eszter IFBB BIKINI Pro versenyzővel és Kiss Jenő IFBB Pro, 2x Mr. Univerzum testépítő legendával. A márka- és jótékonysági nagykövetek nemcsak a vizuális tartalmakban vállalnak szerepet, hanem saját közösségi felületeiken is aktívan támogatják az adománygyűjtést.
Az aktivitás indulásakor az egyik legősibb PR ötletet is bevetették: közel 60 újságíró kollégának személyre szabott üzenettel ellátott, termékspecialista által összeállított, BioTechUSA-termékeket tartalmazó dobozt állítottak össze, ezzel is ösztönözve őket is a visszatérésre.
A sportolás mellett most egy jó ügyet is támogathatunk
A kampány teljes időtartalma alatt a vállalat egy karitatív kezdeményezést is útjára indít. Ennek keretében az országszerte összesen 17 konditermet számláló Fitness5 edzőteremhálózat bármely konditermében eltöltött edzéssel, alkalmanként 30 forinttal járulhat hozzá bárki a Bátor Tábor javára indított adománygyűjtéshez. Az így gyűjtött összeget pedig 100%-ban a szervezet javára ajánlják fel, akik élményterápiás programokkal segítenek súlyosan és tartósan beteg gyerekeknek és családtagjaiknak fizikai és lelki állapotuk javításában. Az edzőtermek látogatói között pedig 3 db, egyenként 50 ezer forint értékű BioTechUSA ajándékcsomagot sorsolnak ki.
A kollégákat is bevonják jótékony kezdeményezésükbe
Az aktivitássorozatot belső kommunikáció is kíséri, erős employer branding fókusszal. Ennek keretében az idei évben átadott, Szadán és Budapesten található ultramodern, kizárólag a kollégák által használható edzőtermeket is bevonták a kampányba, így ezen egységekben dolgozó, több mint 1000 munkatárs számára is biztosítják a lehetőséget arra, hogy egy jó ügy mellé álljanak.
Kapcsolódó cikkeink
A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 éves a POPAI UK & Ireland
1995-ben alakult és azóta töretlenül fejlődik a brit POPAI szervezet. A…
Tovább olvasom >Gyűjtő-elosztó központtá lépett elő Magyarország az európai logisztikai hálózatban
Vegyes teljesítményt mutatott 2024-ben a magyar vasúti és intermodális árufuvarozás…
Tovább olvasom >Okosreggeli
Hosszabb távon az egészségtudatosság, a funkcionalitás, rövid távon az okos…
Tovább olvasom >