Rendezvényszervezők mint kreatív ügynökségek
Az ügyfelek jó része ma már kommunikációs stratégiájának szerves részeként tekint a vállalati rendezvényekre. Ezek az események az integrált reklámkampány részét képezik, s amikor ügynökségi partnert választanak, figyelembe veszik a cég rendezvényszervezői kompetenciáit vagy eseménymarketingre szakosodott partnereit. Néha az élet hozza, egyesek azonban már tudatosan bővítik rendezvényszervező vállalkozásuk portfólióját. Varga Péter azt ajánlja: aki teheti, mindenképpen lépje meg ezt a lépést, ínséges időkben nem árt a több lábon állás. Nagy Csaba óvatosabb, szerinte csökkenő piaci kereslet mellett inkább ki kell várni, a fejlesztéseket el kell halasztani, mert ilyenkor a normál üzletmenet várható haszna is kevesebb.
Bátrabb stratégiát folytat a Gála Party Service Kft., amely 2008 augusztusában, felismerve a piac ilyen irányú igényét, Angyal Csaba kreatív igazgató vezetésével megalapította saját kreatív osztályát. Az elsődlegesen party service-ként, majd event marketing ügynökségként számon tartott cég most már integrált kommunikációs feladatok lebonyolítására is képes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >