Rendezvényszervezők mint kreatív ügynökségek
Az ügyfelek jó része ma már kommunikációs stratégiájának szerves részeként tekint a vállalati rendezvényekre. Ezek az események az integrált reklámkampány részét képezik, s amikor ügynökségi partnert választanak, figyelembe veszik a cég rendezvényszervezői kompetenciáit vagy eseménymarketingre szakosodott partnereit. Néha az élet hozza, egyesek azonban már tudatosan bővítik rendezvényszervező vállalkozásuk portfólióját. Varga Péter azt ajánlja: aki teheti, mindenképpen lépje meg ezt a lépést, ínséges időkben nem árt a több lábon állás. Nagy Csaba óvatosabb, szerinte csökkenő piaci kereslet mellett inkább ki kell várni, a fejlesztéseket el kell halasztani, mert ilyenkor a normál üzletmenet várható haszna is kevesebb.
Bátrabb stratégiát folytat a Gála Party Service Kft., amely 2008 augusztusában, felismerve a piac ilyen irányú igényét, Angyal Csaba kreatív igazgató vezetésével megalapította saját kreatív osztályát. Az elsődlegesen party service-ként, majd event marketing ügynökségként számon tartott cég most már integrált kommunikációs feladatok lebonyolítására is képes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elemzők: erős felpattanási potenciált jeleznek a tavaly negyedik negyedévi GDP-adatok
Eltérően ítélik meg az idei gazdasági kilátásokat az MTI-nek nyilatkozó…
Tovább olvasom >Frutti és Veggi kalandjai Európai Friss Csapat néven folytatódnak
Idén újabb hároméves periódusát kezdi meg a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép az Élelmiszerbank és a Munch
Befektetési megállapodást kötött egymással a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a…
Tovább olvasom >