Rendezvényszervezők mint kreatív ügynökségek
Az ügyfelek jó része ma már kommunikációs stratégiájának szerves részeként tekint a vállalati rendezvényekre. Ezek az események az integrált reklámkampány részét képezik, s amikor ügynökségi partnert választanak, figyelembe veszik a cég rendezvényszervezői kompetenciáit vagy eseménymarketingre szakosodott partnereit. Néha az élet hozza, egyesek azonban már tudatosan bővítik rendezvényszervező vállalkozásuk portfólióját. Varga Péter azt ajánlja: aki teheti, mindenképpen lépje meg ezt a lépést, ínséges időkben nem árt a több lábon állás. Nagy Csaba óvatosabb, szerinte csökkenő piaci kereslet mellett inkább ki kell várni, a fejlesztéseket el kell halasztani, mert ilyenkor a normál üzletmenet várható haszna is kevesebb.
Bátrabb stratégiát folytat a Gála Party Service Kft., amely 2008 augusztusában, felismerve a piac ilyen irányú igényét, Angyal Csaba kreatív igazgató vezetésével megalapította saját kreatív osztályát. Az elsődlegesen party service-ként, majd event marketing ügynökségként számon tartott cég most már integrált kommunikációs feladatok lebonyolítására is képes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lánchíd Klub júniusi exkluzív: Poór Zoltán, a Puratos ügyvezetője – Taste Tomorrow: a holisztikus és fenntarthatósági megfontolások dominálnak
A Puratos „Taste Tomorrow” kutatása 50 országban, 20 000 fogyasztó…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >