Változnak a promóciós elvárások
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjait

Dátum: 2022. 04. 29. 00:00

Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjait. A Trade magazin szervezésében már 14. alkalommal megrendezésre került versenyre 6 kategóriában érkeztek pályázatok az FMCG-piac szereplőitől.

Balázs Barbara

Balázs Barbara, Trade magazin üzletfejlesztési vezető

„Az év legsikeresebb promóciója 2022” díjátadója és konferencia napja tartalmas szakmai programmal valamint a kategória győztesek és különdíjasok prezentációjával igazi ötlettárat és azonnal hasznosítható insightokat nyújtott a résztvevőknek.

Nincs új és régi

HZs

Hermann Zsuzsanna, Trade magazin ügyvezető-főszerkesztő

A Hungexpo új konferenciaközpontja rendezvénytermében összegyűlteket először a nap moderátora Balázs Barbara, a Trade magazin üzletfejlesztési vezetője, majd Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője köszöntötte.

Az idei megmérettetésre beérkezett pályázatokból a dobogós helyezetteket és a különdíjasokat a 11 tagú szakmai zsűri értékelése és a Kantar Hoffmann piackutató által 4 fókuszcsoportban történt vizsgálat eredménye alapján választották ki.

Tolnai Gábor_Promo

Tolnai Gábor, a Kantar-Hoffmann divizióigazgató

Tolnai Gábor, a Kantar-Hoffmann divizióigazgatója a promóciókat áttekintve megállapította, hogy a vásárlók már nem tekintenek vissza a pandémia előtti időkre, nem idézik a régieket vagy mérlegelik az új normálist, egyszerűen megélik a jelent. A sztenderd promóciós elemek még mindig jól működnek, főként alacsony belépési küszöbbel és jól felépített ajándékpiramissal párosítva. Növeli a bevonódási hajlandóságot az érzelmi kötődés és a nagynak érzékelt nyerési esély. Ösztönző, ha egy nagy főnyeremény is megjelenik. Eddig az ismert mechanimus és a kreatív kommunikáció, innovatív ajándékok kombinációja volt a legsikeresebb, de idén először megjelent, főként a fiatal megkérdezettek körében, az újszerű promóciós mechanizmusok és a digitális elemek használatára vonatkozó igény.

Árrendelet változások

dr. Szűcs László

dr. Szűcs László, PwC Legal ügyvéd

dr. Straubinger Zsófia, PwC Legal ügyvéd

„Számoljunk harmincig!” című előadásukban dr. Straubinger Zsófia és dr. Szűcs László PwC Legal ügyvédek a május végétől érvénybe lépő szabályozási változásokat tekintették át. Rámutattak az árcsökkentés kommunikációját érintő rendelet követelményeire. Körbejárták a megelőző meghatározott ideig alkalmazott legalacsonyabb ár fogalmát, alkalmazási körét, kamarai értelmezését és a kivételeket is. A súlyosodó szankciók alapeseteit példákkal szemléltették.

Influencerek a promóciókban

Tóth Bálint, az Avantgarde Group social media and influencer specialistája előadásában arra kereste a választ, hogy „Milyen a jó influencer?” Ezen a folyamatosan fejlődő piacon a legfőbb kihívást az jelenti, hogy az adott márkához,

Tóth Bálint, Avantgarde Group social media and influencer specialista

célkitűzéshez, promócióhoz legjobban illeszkedő influencert megtalálják. Fontos szerepet játszik a megfelelő ár-érték arány, a határidők azonos értelmezése, a hitelesség és a hosszú távú elköteleződés is. Az adatalapúság és az emberfókuszú megközelítés egyaránt hozzájárul a hatékony eléréshez és a követők aktivizálásához.

Új világrend

Busák István

Busák István, Isobar cégvezető

Busák István, az Isobar cégvezetője öt fő világtrend bemutatásával döbbentette meg a közönséget. Az alternatív valóságok, decentralizált autonóm szervezetek, , NFT-k, metaverzumok kavalkádjában alakul a közeljövő fogyasztója és vásárlója. Az „én is generáció” buborékokba zárva, tudatos szétkapcsolással védekezik a való világ okozta stressz-szel szemben. A hozzájuk vezető út testreszabott, virtuális, közösségi és fenntartható kell legyen, az értelem és az érzelem ökoszisztémájában.

Guba Zsófia

Guba Zsófia, Kantar-Hoffmann Junior Client Service Executive

Csúcs promóciók

A szakmai előadások a kategória szerinti eredmények kihirdetése és átadása valamint az első helyezettek és a különdíjasok pályamunkáinak bemutatása közé ékelődtek.

Az okleveleket, üvegdíjakat és kedvezmény vouchereket a nap folyamán Hermann Zsuzsanna és Guba Zsófia, a Kantar-Hoffmann Junior Client Service Executiveje adta át.

 

Az év legsikeresebb promóciója 2022 eredményei a következők

Élelmiszer kategória

I. helyezett FrieslandCampina Hungária Zrt. – Pöttyös Igazi Büszkeségek

II. helyezett POS ServicesKLft. ás Nissim Foods Kft. – Cup Noodles Slurp Trainer Instagram kampány

HoReCa kategória

I. helyezett Dreher Sörgyárak Zrt. – Csapolt minőség Program

II. helyezett Heinemann Testvérek Kft. – Jim Beam – Újra együtt kampány

III. helyezett Rewart Kft. – Borsodi EB promóció

Ital kategória

I. helyezett Havas Media Hungary Kft. – L’OR exkluzív gasztro-ízutazás

II. helyezett Heinemann Testvérek Kft. – Jum Beam és Tankcsapda promóció

III: helyezett és POPAI különdíjas Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. – Heineken EURO 2020

TMK különdíjas Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Burn Fiat 500 Országos Fogyasztói Promóció

Trade magazin Különdíjas Square One Retail Kft. – Citylife Média – Kalinka mini mintaszórás

Kereskedelmi kategória

I. helyezett SPAR Magyarország Kft. – Hey Clay gyurma és plüss

II. helyezett SPAR Magyarország Kft. – Még sosem szólt jobban a nyár! hűségakció

Non-FMCG kategória

I. helyezett Rewart Kft. – Tankolj és tiéd lehet egy Ford Mustang

Non-Food kategória (háztsrtási vegyiáru és kozmetika)

I. helyezett és Fenntarthatósági különdíjas Procter & Gamble RSC Kft. – Ültessünk jobb levegőt!

CSR különdíjas Henkel Magyarország Kft. – Habmesékkel egy jobb életért

Díjazottak és zsűritagok „Az év legsikeresebb promóciója 2022” konferencián

(a képre kattintva galéria nyílik meg)

Csoportkép_Promo2022

A Trade magazin 6-7. print és digitális lapszámában részletesen beszámolunk a díjátadásról, a konferenciáról és a dobogós, különdíjas promóciókról.

A szakmai Zsűri és Partnereink nevében is gratulálunk!

A pályázat kiírója


A rendezvény szakmai támogai  

Popai Hungary green120     

Együttműködő partner