Szerelmem a trade marketing – konferencia „Az év tarde marketingese 2011” díjkiosztóval egybekötve

Létezik hűséges vásárló?
Vagy ha egy hasonló termék 10 Ft-tal olcsóbb, akkor azt választja a vevő? Vagy ha ez nem igaz, akkor hol a határ? Meddig tart a hűség és hol kezdődik a hűtlenség?
Vagy van olyan ajándék, amivel feltétlen hűségre tudjuk bírni vevőinket? De mi ennek a költsége? Mennyit ér meg nekünk a hűség?

Önben is megfogalmazódnak ilyen monológok vagy folytat ilyen párbeszédeket a kollégáival?
Ha kíváncsi szakemberek válaszaira, sok éves tapasztalatára, sikerére és kudarcára, akkor jöjjön el a Szerelmem a trade marketing konferenciára, amelynek idei témája: „A hűséges vásárló – van ilyen?”

Konferenciánkon több oldalról járjuk körbe a hűséget, igazán változatos és izgalmas előadásokra számíthatnak vendégeink!

Időpont: 2012. február 16. (csütörtök)
Helyszín: BKIK Szilvamag tanácsterem (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. em)

PROGRAM
08.30-09.15     Érkezés, reggeli közös kávézás

    09.15-09.20     Programfelvezető
    09.20-09.40     Hogyan csábítsunk el és láncoljunk magunkhoz hosszútávú vásárlókat?
    Vágyi Erik fogyasztói kutatások osztályvezető, Nielsen
    09.40-10.00   A „boszorkányüldözésen” túl
    Iglódi-Csató Judit kommunikációs igazgató, Tesco
    10.00-10.20 Mi tudjuk, amit a hűséges vásárlóról tudni kell!
    Gálik Ildikó senior client manager, dunnhumby
    10.20-10.40 Én vagyok hűséges a kedvenc márkámhoz, vagy a kedvenc márkám hűséges hozzám?
    Benke Anna marketing manager, dm
    10.40-11.00 Kávészünet
    11.00-11.20 Akik generációkon át hűségesek hozzánk
    Gurály Krisztina trade marketing manager, Sió-Eckes
    11.20-11.40 Nem kell belehalni a hűségbe
    Mészáros Gábor tulajdonos-ügyvezető chocoMe
    11.40-12.00 A hűség áldozatokkal is jár – de megéri!
    Hajmási Viktória marketing csoportvezető, Sole-Mizo
    12.00-12.30 Kérdések és válaszok
    12.30-13.30 Ebédszünet
    13.30-14.00 Luxus vevőkezelés átlagos vevőknek
    Massimo Volpe elnök, POPAI (Marketing at Retail) Italy
    14.00-14.30 Hűséghatás pillanatok alatt
    Marek Szymczak ügyvezető, Marin's Central Europe
    14.30-14.50 Ha betér, megtér? – Vevőmegtartás regionálisan és itthon
    Nagy Zsolt István Regional Loyalty Manager CZ/SK/HU, OMV
    14.50-15.10 Kávészünet
    15.10-15.30 A beváltható hűség-lájkok – Facebook esettanulmányok
    Kerényi Dániel ügyvezető igazgató, Friendly
    15.30-15.50 Branding you – A hűségért mutasd meg KI vagy!
    Szurmai Anikó ügyvezető igazgató PRego
    15.50-16.15 Kérdések és válaszok a hűséges hallgatóság és az előadók részvételével
    16.15-17.00 Az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata – díjátadó és koccintás

Amennyiben velünk tart konferenciánkon, kérjük, töltse ki a jelentkezési lapot és faxon vagy szkennelve küldje el Kása Évának a 06-26-300898 faxszámra vagy az evi@instoreteam.hu címre 2012. február 10-ig!

Várjuk jelentkezését!

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői