Az év legsikeresebb promóciója 2012
Nevezési határidő: 2012. december 15.

A Trade Magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor gyártói között
„Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.

Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termékek gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud.
A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2011. november 1. és 2012. október 31. között valósultak meg.

Nevezési kategóriák:

  • ÉLELMISZER
  • ITAL
  • NON-FOOD (háztartási vegyi áru és kozmetika)
  • HORECA
  • KERESKEDELMI

A versenybe nevezett promóciók sikeréről, kategóriánként, megkérdezett kereskedő partnerek és vásárlók döntenek. A gasztronómiai promóciók versenyének résztvevőit pedig vendéglátós szakemberek bírálják el. A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!

A nevezések leadási határideje: 2012. december 15., melyet a következő címre küldjenek el:
Grabowski Kiadó Kft.
1034 Budapest, Bécsi út 122-124.

Letölthető nevezési lap:
Az év legsikeresebb promóciója verseny – Pályázati felhívás és jelentkezési lap

A nyertesek értékes díjakat és ajándékokat kapnak. A kategóriák díjazottjaikon túl különdíjasokat is hirdetünk.
A díjátadó ünnepségre 2013. április 18-án kerül sor.

Szakmai támogatók: Neilsen
A rendezvény szakmai támogatói:Trade Marketing Klub, POPAI Magyarország Egyesület

Bővebb információ:
szabo.timea@grabowski.hu
30/826-4159