Ismét megjelent a Jövő Áruháza a Foodapest 2012 szakkiállításon
A jövő boltja egyre inkább szolgáltatóközpont, ahol a napi cikkek beszerzése mellett helyet kapott az azonnali fogyasztás, a modern értékesítést támogató eszközök, a speciális pénzügyi megoldások, az információszerzés, vagy éppen az elektromos autó feltöltése is. A Future Store Innovations szervezőcsapata a Foodapest keretében, az A pavilon 207/A standján olyan jövőbe mutató, innovatív, trendi termékek, szolgáltatások, újdonságok, megoldások sorát vonultatta fel, amelyek már elérhetőek a magyar piacon és elterjedésük nagyban befolyásolja a hatékony értékesítés, modern kereskedelem alakulását. Megragadó látvány, hatásos megjelenítés, vizibilitás, élmény, saját tapasztalat, interakció, vevőbevonzás és bevonás, aktiváció – ilyen és hasonló varázsszavak mentén épült fel a több mint 350 négyzetméteres Jövő Áruháza. A valós bolti környezet minden, a maga nemében valamilyen újítást hordozó kellékével, a parkolótól a bejáraton át, az eladótér állandó és mobil bútorzata között vezetett a vásárló útja egészen a kasszazónáig. Minden árucikk és vásárlásösztönző eszköz a maga helyén, valós környezetben mutatkozott be. A látogatók A Future Store stand szervezője a Foodapest kiállítás hivatalos lapja, a Trade magazin, valamint a Trade Marketing Klub. |