Ismét megjelent a Jövő Áruháza a Foodapest 2012 szakkiállításon

A jövő boltja egyre inkább szolgáltatóközpont, ahol a napi cikkek beszerzése mellett helyet kapott az azonnali fogyasztás, a modern értékesítést támogató eszközök, a speciális pénzügyi megoldások, az információszerzés, vagy éppen az elektromos autó feltöltése is.
A Future Store Innovations szervezőcsapata a Foodapest keretében, az A pavilon 207/A standján olyan jövőbe mutató, innovatív, trendi termékek, szolgáltatások, újdonságok, megoldások sorát vonultatta fel, amelyek már elérhetőek a magyar piacon és elterjedésük nagyban befolyásolja a hatékony értékesítés, modern kereskedelem alakulását.

Megragadó látvány, hatásos megjelenítés, vizibilitás, élmény, saját tapasztalat, interakció, vevőbevonzás és bevonás, aktiváció – ilyen és hasonló varázsszavak mentén épült fel a több mint 350 négyzetméteres Jövő Áruháza. A valós bolti környezet minden, a maga nemében valamilyen újítást hordozó kellékével, a parkolótól a bejáraton át, az eladótér állandó és mobil bútorzata között vezetett a vásárló útja egészen a kasszazónáig. Minden árucikk és vásárlásösztönző eszköz a maga helyén, valós környezetben mutatkozott be. A látogatók
figyelmét nem kerülhette el egyetlen részlet sem, hiszen a stand bejárása csak az óránként indított, vezetett túrák keretében volt lehetséges.
Azonnali tárgyalások bonyolítására a stand területén működő Future Café névre keresztelt kávézó nyújtott lehetőséget.
2010-ben az akkori Foodapest kiállítás leginnovatívabb, egyik legérdekesebb standja címet kapta a Jövő Áruháza a látogatóktól. Idén is mindent megtettek a szervezők, hogy a szakmai érdeklődők a napi gyakorlatban azonnal alkalmazható ötleteket, benyomásokat, kapcsolatokat szerezzenek.

A Future Store stand szervezője a Foodapest kiállítás hivatalos lapja, a Trade magazin, valamint a Trade Marketing Klub.