Future Store – Foodapest 2010 kiállításon
A FOODAPEST 2010 kiállításon a Trade magazin és a Trade Marketing Klub közös szervezésében létrehozott 150 négyzetméteres Jövő Áruházában először vonultak fel hazánkban egyidejűleg a jövőbe mutató kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldások. Az áruház létrehozásában a fő partner a Magyar Telekom, illetőleg a mobiltechnológiai üzletágát képviselő M Factory volt. Mindjárt a bejáratnál ott áll a Magyar Telekom bluetooth toteme, amely 200 négyzetméteres körzetben képes jeltovábbításra. Plazmatévéiken keresztül pedig azt mutatták be, hogyan lehet távolról kampányokat vezérelni egyidejűleg egy boltlánc minden üzletében. Olyan 3D-s monitort is üzembe helyeztek, amiből térben emelkednek ki a termékek. Az M Factory a mobiltelefonban rejlő marketinglehetőségekre helyezte a hangsúlyt. Olyan displayeket állítottak fel, amelyek mobilkóddal voltak ellátva. Ezen keresztül termékinformációk továbbíthatók a vásárlók mobiltelefonjaira, vagy éppen olyan kuponok, kedvezmények, amelyek a kasszánál automatikusan levonódnak. A digitális eszközökön túl a hagyományos, nyomtatott reklámanyagok világában is számtalan újdonság megtalálható volt, a Célcsoport Média a Jövő Áruházában ezek közül is többet felvonultatott: például dekorálható bejárati óriáskaput, 3D-s wobblereket és vertikális, zsebes polcelválasztókat. Az STI pedig speciális displayekkel mutatta be, hogyan lehet a hagyományos eszközöket is megújítani, hasonlóan a MacTac és Nortek prizmás fóliájához. A bolthoz az árucikkeket olyan cégek biztosították, mint a Kraft Foods és Győri Keksz, az Unilever, a Villányi Pálinka, a Heineken, a Zedon Pálinka a Joya, a SIÓ-Eckes, a Szentkirályi, a Wrigley, az SCA Hygiene és az ICO. |