Figyelem, ONLINE Trade Marketing Klub JÚNIUSBAN is!

A hagyományos júniusi TMK grillparty és tortázás még várat magára, de addig is találkozzunk ONLINE 2020. június 4-én 15 órakor.

Izgalmas témáról fogunk előadásokat hallani: Botrányok az FMCG-ben, a marketingben.

Előadóink felidéznek olyan nemzetközi és hazai kampányokat, amelyek megbotránkoztatták a vásárlókat, a fogyasztókat és/vagy a szakmabelieket. Ezek a kampányok nem csak érdekesek, hanem tanulságosak is. A megálmodóik sokszor nem akartak botrányt kelteni, mégis ez lett a hatása. De volt, hogy kifejezetten a határok feszegetésével akartak extra figyelemre szert tenni.

A botrányok elemzésével az is a célunk, hogy áttekintsük, hogy marketingesként, trade marketingesként meddig mehetünk el, mit engedhetünk meg a cégünk nevében, a fogyasztó figyelmének a megszerzéséért. Hol van a határ a különcség és a megengedhetetlen vagy nem megtűrt eszközök között.

Előadóink:

Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója
Lakatos Zsófia, a Magyar Public Relations Szövetség korábbi elnöke
Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere

A klubülésen, az előadások után szeretnénk bevonni Titeket egy közös marketinges-trade marketinges-saleses tapasztalat megosztásba, ahol megtudhatjuk egymásról, hogy a cégeteket és személy szerint Titeket hogyan érintett a koronavírus miatt kialakult helyzet.

Kíváncsiak vagyunk a megoldásaitokra, nehézségeitekre és bátorítunk Titeket olyan jövőbeli együttműködésekre, ahol a Trade Marketing Klub résztvevői szakmai együttműködésekkel tudnak segíteni magukon és egymáson.

Kérünk benneteket, hogy pár mondattal mindenki készüljön „körkapcsolás”-szerűen a vírushelyzettel kapcsolatos tapasztalattal, véleménnyel vagy kérdéssel a többiek felé.

Találkozzunk 2020. június 4-én 15 órakor a Trade Marketing Klub „Botrányok a marketingben” ONLINE rendezvényen!

Az eseményt körülbelül 17,30-ig tartjuk.

Kattints ide a regisztrációhoz, 2020. június 2. 12 óráig tudsz regisztrálni.

FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak résztvenni, mivel a regisztráció során megadott e-mailcímükre küldjük meg azt a linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videótermébe.

A részvételhez nincs szükség külön applikáció letöltésére, csak egy kommunikációs eszközre (számítógép, laptop, tablet, mobiltelefon), amelyen a hang és képközvetítése lehetséges.

Kinek ajánljuk a júniusi klubülést:

a fogyasztási cikk piacon dolgozó

  • értékesítési szakembereknek
  • trade marketingeseknek
  • marketingeseknek
  • POS gyártóknak
  • szolgáltató cégek munkatársainak

Az online klubülésen éves Trade Marketing Klubtagságival tudsz részt venni vagy lehetőség van az alkalmi részvételre is.

Az alkalmi díjból most 7000 Ft + áfa kedvezményt adunk, így 12 000 Ft + áfa díjért vehetsz részt az online klubülésen (19 000 Ft + áfa helyett!).
A klubtagok elhívhatnak magukkal még egy résztvevőt, aki térítésmentesen vehet részt az ülésen!
A POPAI tagvállalatoktól 1 fő grátisz vehet részt az online eseményen.

 Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot olyan e-mailcímmel, amelyre az online találkozó linkjét elküldhetjük!

Látogass el megújult honlapunkra – www.trade-marketing.hu –, ahol értesülhetsz a Klub eseményeiről, in-store versenyekről és szakmai cikkeket is olvashatsz!

További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu e-mailcímen és a 06 30 335 3871 telefonszámon.

Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,

a Trade Marketing Klub alapítói