Év promóciója 2026 verseny, felhívás és nevezés

A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között az ”Év promóciója 2026” díjáért.

2026-os logó jön majd ide!!!!

Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2024. október 1. és 2025. december 31. között megvalósultak.

Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:

– Élelmiszer promóciók
– Alkoholmentes ital promóciók
– Alkoholos promóciók
– HoReCa promóciók
– Non-Food (Háztartási vegyi áru és kozmetika) promóciók
– Digitális promóciók
– Kereskedelmi promóciók
– Non-FMCG promóciók

A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!

A fenntarthatósági, CSR, valamint Trade magazin, POPAI és Trade Marketing Klub különdíjak is átadásra kerülnek, bármely kategóriához kapcsolódva érkeznek az ilyen témájú pályázatok. 

A nevezési határidő: 2026. február 10.

Nevezési díj: 1.pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa, (társnevezői díj: 89 000 Ft + áfa), amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.

DÍJÁTADÓ A PROMÓCIÓK NAPJA KONFERENCIÁN
Időpont: 2026. április 23.
Részvételidíj: 69 000 Ft+áfa/fő
(pályázatonként 1 fő számára térítésmentes)

További információkért írjon nekünk e-mailt: ress.adrienn@trademagazin.hu

Év promóciója 2026 verseny ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA

A legutóbbi verseny részletei

A pályázat kiírója