Business Meetup 2023. május 25.
FMCG-piaci exkluzív vállalati döntéshozóknak!
Szakmai délután és üzleti vacsora
2023. május 25., csütörtök
The Aquincum Hotel Budapest
1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.
A Trade magazin 2023-ban megrendezi Business Meetup rendezvényét, ami egy DÉLUTÁNI EXKLUZÍV ÜZLETI TALÁLKOZÓ az FMCG-piac vállalati döntéshozói számára!
A délutáni szakmai programban 3 egyórás exkluzív prezentációt hallhatunk magyar és angol nyelven szinkrontolmácsolással / Our event is in Hungarian and English!
A képre kattinva megtekinthetők, a rendezvényen készült fotók
Előadóink:
– Nenad Pacek, a Global Success Advisors és az EMEA Business Group alapítója és elnöke, Ausztria
Nenad a világ egyik legnagyobb szaktekintélye a globális gazdaság, a feltörekvő piacok és a gyors nemzetközi növekedést eredményező vállalati stratégiák témakörében. Rendszeresen folytat eszmecseréket nagyvállalatok globális és regionális vezetőivel, és több száz ügyfél-megbeszélésen vesz részt évente a világ minden részén, személyesn vagy online formában. Nagyvállalati körökben jól ismert jegyzetek és diák használata nélkül megtartott előadásairól és konzultációiról. A Global Success Advisorson keresztül Nenad a legnagyobb multinacionális cégek globális felső vezetésének ad tanácsokat, és segít nekik megérteni, illetve előre látni a jövőben bekövetkező folyamatokat.
Négy könyvet jegyez szerzőként, legutóbbi művei a The Future of Business in Emerging Markets (Az üzleti élet jövője a feltörekvő piacokon) és a Global Economy (A globális gazdaság). Ő a vezető szerzője az Emerging Markets: Lessons for Business Success and Outlooks for Different Markets (Feltörekvő piacok: a siker kulcsa és piaci perspektívák a különböző országokban) című kötetnek is.
– Lenneke Schils, a GfK Global FMCG Insights igazgatója, Hollandia
Lenneke előrejelzésekkel látja el az ügyfeleket azzal kapcsolatban, hogy mi történik az FMCG-piacon, illetve ő vezeti a GfK elemzési kampányait, amelyek a fogyasztói viselkedés változásaival foglalkoznak. Több mint 10 éve dolgozik a GfK-nál, számos pozíciót töltött már be a Háztartás Panel részlegnél, és mindegyikben közvetlenül a partnerekkel dolgozott tanácsadóként.
Korábban Lenneke éveken át egyetemi oktatóként dolgozott, kutatási területei a nemzetközi üzleti élet és a mexikói politika voltak. Lenneke cum laude eredménnyel szerezte meg mesterdiplomáját a Maastrichti Egyetemen.
– Dr. Törőcsik Mária közgazdász, a PTE Marketing és Turizmus Intézetének egyetemi tanára
Mária marketinget, vásárlói és fogyasztói magatartást, személyiségmarketinget oktat. Kutatási területei a fogyasztói és nemfogyasztói magatartás, a trendkutatás, a marketing aktuális problémái. Számos publikációja is megjelent ezen témakörökben. Az elmúlt években több szakkönyvet is írt, pl. Fogyasztói magatartás – Mintázatok, trendek, alkalmazkodás, valamint a Self-marketing – személy és marketing kapcsolatok c. könyve az Akadémiai Kiadónál jelent meg.
Egyetemi oktatói feladatai mellett marketing-tanácsadással és marketingkutatással is foglalkozik. Érdeklődésének fókuszában a trendkutatás is szerepel, vagyis életünk azon új vonásainak felismerése, rendszerbe foglalása, amelyek új döntési magatartáshoz vezetnek, amelyek ismerete a piaci siker előfeltétele. Gondolatait rendszeresen ismerteti meg konferenciák hallgatóságával.
PROGRAM
13.00–13.30 Érkezés, networking
13.30–13.45 Köszöntő
13.45-14.45 Globális gazdasági perspektívák és azok hatása a kelet-közép-európai piacokra
Nenad Pacek, a Global Success Advisors és az EMEA Business Group alapítója és elnöke, Ausztria
Miről lesz szó?
Nenad Pacek exkluzív előadásában kitér a geopolitika jövőbeni hatásaira az üzleti életben Kelet-Közép-Európa piacain, a gazdasági kilátásokra Kelet-Közép-Európa és Magyarország számára 2023–2024-ben, valamint a nagyvállalatok Kelet-Közép-Európával kapcsolatos elvárásainak kezelésére. Szó lesz továbbá a közép-kelet-európai regionális igazgatók előtt álló legfontosabb kihívásokról, illetve, hogy milyen terveik vannak ezek leküzdésére 2023–2024-ben. Információkat kapunk a globális és regionális infláció várható alakulásáról, valamint, hogy milyen hatást gyakorolnak majd ezek a költségekre a jövőben, és mire számíthatunk a termékek árát illetően az ellátási láncban. Majd pedig megtudhatjuk, hogy Nenad szerint 2024 tényleg végre egy normális év lesz az üzleti világban?
14.45–15.10 Szünet
15.10–16.10 Hogyan hagyhatjuk magunk mögött a permakrízist: az európai nézőpont
Lenneke Schils, a GfK Global FMCG Insights igazgatója, Hollandia
Miről lesz szó?
A vásárlók úgy próbálnak megbirkózni az emelkedő árakkal, hogy csökkentik kiadásaikat és olcsóbb termékekre váltanak. Miközben a megélhetési válság folytatódik, az újfajta vásárlói magatartások közül sok mostanra már fogyasztói szokássá vált. 2023-ban a márkák még jobban be kell bizonyítsák, hogy többet érnek, mint valaha. Lenneke bemutatja, hogy mi motiválja az európai fogyasztókat, és minek köszönhetően hajlandóak más döntéseket hozni, mint korábban. Exkluzív előadásában a legfrissebb kutatási adatok minden aktuális témára kiterjedően kerülnek első kézből bemutatásra.
16.10–16.30 Szünet
16.30–17.30 Fogyasztói gondolkodás fagyos környezetben – most tudunk, vagy egyáltalán akarunk-e fogyasztani?
Dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetem Marketing és Turizmus Intézetének egyetemi tanára
Miről lesz szó?
Mária exkluzív előadásában szó lesz többek között arról, hogy milyen ma a fogyasztói környezet, és ehhez hogyan alkalmazkodik a fogyasztó. Visszatérünk-e a válságfogyasztó döntési mintázatához, és ez mit eredményez? Milyen megatrendfelhők ereszkedtek le, és ezek miképp befolyásolják a döntéseket? Mit kezdhetünk a terjedő nemfogyasztással – ennek most örüljünk, vagy mégsem? A jövő fogyasztója a nemfogyasztó? De mit fogyaszt a nemfogyasztó? Mit tudunk az alakuló tipikus fogyasztói csoportokról?
17.30–18.00 Szünet
18.00–20.00 Állófogadás, büfé vacsora
További információ: marketing@trademagazin.hu
A vacsorán részt vesznek a Lánchíd Klub tagjai is:
Hovánszky László elnök; Baja Sándor (Randstad); Balázs Ildikó (Auchan); Balogh Tibor (OMV); Benedek László (Agroloop); Békefi László (Coca-Cola); dr. Boros Péter (Power of Dreams); dr. Csirszka Gábor (Estraco); Csongovai Tamás (CBA Vörösvár); Fazekas Endre; Fekete Zoltán (Márkaszövetség); dr. Fischer Béla; Flórián László (Rossmann); Földesi György (Binzagr); Házi Zoltán; Heiszler Gabriella (SPAR); Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin); Justin István (Fonyódi Ásványvíz); Kedves Ferenc (Partner in Petfood); Korin Katalin (Zwack Unicum); dr. Kozák Ákos (lmpetus Research); dr. Köves András (NT); Krizsó Szilvia; Matus István; Mezei János (Co-op Star); Murányi László; Nagy Sándor; Németh Ottó (Herbow); Noszek Péter (Nestlé); Poór Zoltán (Puratos); Rácz József (Prémium Kert); Saltzer Kornél; Sófalvi Attila (Mars); Sóskuti György (Bonafarm); Soltész Gergő (Ostotos Családi Pincészet); Strasser-Kátai Bernadett (Real Nature); Szalókyné Tóth Judit (The Coca-Cola Company); Szautner Péter (FrieslandCampina); Székács Tibor (Avokado); Tarsoly József (Wienerberger) dr. Tímár Imre (Tanner Trade); Tóth Zoltán (Mindz); Vuleta Zsolt (Borsodi Sörgyár); Zsinkó Bálint
UPDATE: A rendezvény nem sajtónyilvános!
Kizárólag a Trade magazin weboldalán publikált képek és videó és összefoglaló osztható meg forrásmegjelöléssel: trademagazin.hu