Business Days 2010
Új idők, új világ: itthon és EurópábanTapolca, Hotel Pelion, 2010. szeptember 29–október 1. A prezentációk az előadók nevére kattintva tölthetőek le.Business Days 2010 – összefoglaló from Trade Magazin on Vimeo. |
PROGRAM Szeptember 29., szerda
10.30–12.30 Óraátállítás?
Előadás és kerekasztal-beszélgetés szakértőinkkel a kormányzat, gazdasági elemzők és a szakma bevonásával a gazdasági környezetről itthon és a világ meghatározó országaiban, a várható változásokról és törvényi módosításokról. Moderátor: Tarsoly József ügyvezető igazgató (Coca-Cola) Előadók:
Globális makrotrendek a következő évtizedekben
Jaksity György elnök (Concorde) A beszélgetésben részt vesznek intézményi képviselők és a Lánchíd Klub tagjai: Hovánszky László elnök (Metspa), dr. Andics Jenő (Carneol), Baja Sándor (LG), Benedek László (Heineken), Boros Péter (Co-op), dr. Csirszka Gábor (Estraco), Fazekas Endre (Sió-Eckes), Fekete Zoltán (Márkaszövetség), dr. Fischer Béla (Cukor Terméktanács és Cukoripari Egyesülés), Földesi György (BradoLine Group), Házi Zoltán (Nagybani Piac), Hermann Zsuzsanna (Trade magazin), Justin István (Feibra), Kedves Ferenc (PET Hungária), Kovács László (PICK Szeged), dr. Köves András (Soós Tészta/NT), Krizsó Szilvia (MTV), Kujbus Tibor (Reál), Kuti Ferenc (Ku-Glob), László Attila (Consat), Magyar Péter (Tradeover), Matus István (Antra ID), dr. Miklósvári Géza (Pepsi Cola), Molitórisz Károly (Univer Product), Murányi László (Co-op), Plutzer Tamás (Aquarius Aqua/Buszesz), Poór Zoltán (PannonMill), Saltzer Kornél (Spar), Seregi György (Bonbonetti), Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor), Strasser-Kátai Bernadett (MONA), Szalóky-Tóth Judit (Nielsen), Székács Tibor (Aldi), Tarsoly József (Coca-Cola), dr. Tímár Imre (Tanner Trade), Tóth Zoltán (Grow Sales), Vuleta Zsolt (Bacardi-Martini), Rácz József, Szilágyi László
12.30–13.30 Ebéd
13.30–15.00 Kismutató, nagymutató I. rész
Alapanyag-termelés, piac, fogyasztás: látható törekvések, lehetséges megoldások. Megszólal az új minisztérium, válaszolnak a cégek képviselői és a piaci adatok Moderátor: Dr. Fischer Béla elnök (Cukor Terméktanács és Cukoripari Egyesülés) Előadók: Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár (VM), Dr. Udovecz Gábor főigazgató (AKI), Dr. Raskó György agrárközgazdász, Soltész Gábor elnök-igazgató (Ostoros-Novaj Bor)
15.00–15.15 Kávészünet
15.15–17.30 Kismutató, nagymutató II. rész
Előadók: Gyaraky Zoltán élelmiszer-feldolgozási főosztály vezető (VM), Folláth Györgyné ügyvezető igazgató (ÉFOSZ), Feiner Péter elnök (OKSZ) Kerekasztal-beszélgetés délutáni programunk előadóival
17.30–19.30 Szabad program, beszélgetés, felfrissülés
19.30 Kerti parti
Szeptember 30., csütörtök
7.00–10.00 Reggeli
10.00–13.00 Idő van!
Előadás és kerekasztal-beszélgetés a kereskedelmi láncok vezetőivel és piackutatókkal konkrétumokról, aktuális tervekről és az újragondolt kereskedői-beszállítói kapcsolatokról Moderátor: Poór Zoltán elnök-vezérigazgató (PannonMill) Előadók:
Fogyasztói várakozások és FMCG kereskedelmi trendek
Szalóky-Tóth Judit ügyvezető igazgató (Nielsen)
Jók vagyunk-e válságmenedzselésben?
Kozák Ákos ügyvezető igazgató (GfK Hungária)
Kiemelt integrált vevőkezelés a B2B kereskedelemben
Óvári György értékesítési igazgató és Dávid Gábor vevőmenedzsment igazgató (Metro)
21. századi kiskereskedelem – glokalizáció
Per Bank vezérigazgató (Tesco)
Válaszok a jövő vásárlóinak igényeire
Dolmányos Gábor hipermarket működési igazgató (Tesco) A kerekasztal-beszélgetésen részt vesz: Per Bank vezérigazgató (Tesco), Hovánszky László ügyvezető igazgató (Metspa), Kujbus Tibor cégvezető (Reál), Lázár Vilmos elnök-helytettes (CBA), Murányi László vezérigazgató (Co-op Hungary), Óvári György értékesítési igazgató (Metro), Saltzer Kornél ügyvezető igazgató (Spar), Szendrő Tamás kereskedelmi igazgató (Csemege-Match), Székács Tibor ügyvezető igazgató (Aldi)
13.00–14.00 Ebéd
A SZEKCIÓ
14.00–15.30 Digitális ébresztőóra
Informatikával és modernizálással is növelhető a hatékonyság és a profit Moderátor: Baja Sándor operatív igazgató (LG) Előadók:
Eredményes a cégem? Jók a termékeim? Információ 60 másodperc alatt! Adatok elemzése szakértő nélkül a XXI. század technikájával, a Spotfire-el
Petőcz Károly vezető szakértő Spotfire megoldások (InfomatiX)
EDI és e-számla
Steinbinder Romulus ügyvezető igazgató (Synergon Retail Systems) és Erdei Zsolt EDI project co-ordinator (FrieslandCampina Hungária)
Hungarikum Sarok – Tradíció és jövő találkozása
Kozma Éva kereskedelmi igazgatóhelyettes (Szintézis) és Halmágyi Tímea marketingigazgató (CBA Plaza)
Termékadatok másképpen – Egy termékbevezetés tapasztalatai
Deé Istvánné informatikai igazgató (Co-op Hungary)
B SZEKCIÓ
14.00–15.30 Időzített bombák
Márkainnovációk és kereskedelmi márkák a válság után Moderátor: Dr. Köves András (Soós Tészta és NT) Előadók:
Vissza a jövőbe
Dörnyei Otília ügyfélkapcsolati igazgató (GfK Hungária)
Update: klinikailag bizonyított fogyókúra
Schobert Norbert elnök (Update International)
I love my boss – integrált marketing másképp
Bognár Bertalan marketingvezető (Magyar Posta)
A cserjétől a csészéig, avagy utazás Afrikától Budaörsig
Varga Noémi kategóriamenedzser (Tchibo)
15.30–16.00 Kávészünet, beszélgetés, felfrissülés
A SZEKCIÓ
16.00–17.30 Időzónák
Logisztikában és csomagolásban is van új a Nap alatt Moderátor: Boros Péter kereskedelmi igazgató (Co-op Hungary) Előadók:
Megfelelő válasz a speciális logisztikai igényekre – Hogyan juttassunk el hatékonyan non standard eszközöket a megfelelő helyre?
Soós S. Zoltán tulajdonos-ügyvezető és Müller Márton üzletág igazgató (Rafinanz Service)
Kereskedelemi csapatok mobilan – Hatékony irányítás okostelefonnal
Dálnoki Ádám ügyvezető (MobileEngine) és Kurucz Péter vezető szakértő (GS1)
Az elosztási hálózat stratégiai tervezése a Szemerey Transport Zrt.-nél
Regensburger Tamás üzletfejlesztési igazgató (Szemerey Transport)
B SZEKCIÓ
16.00–17.30 Órásmesterek
Bevált technikák és fortélyok a trade marketing tervezéshez A Trade Marketing Klub kihelyezett ülése Moderátor: Csiby Ágnes ügyvezető (In-Store Team) és Kátai Ildikó főtitkár (POPAI) Előadó:
Összehangolt lépésekkel a fogyasztók felé – Shopper és Customer marketing tervezés a Beiersdorf gyakorlatában
Bartha Ferenc marketingmenedzser (Beiersdorf)
20.00 Gálavacsora, Életműdíj-átadó és meglepetésprogram
Október 1., péntek
7.00–9.30 Reggeli
9.30–12.30 Rohan az idő
Hogyan nyer teret az elektronikus információátadás a kommunikáció minden terén? Moderátor: Benedek László kereskedelmi igazgató (Heineken) Előadók:
Márkakommunikáció tegnap, ma, holnap
Vágyi Erik ügyfélkapcsolati vezető (Nielsen)
Hogy áll a web2.0 Magyarországon? – Facebook és Twitter vs. márkahonlapok
Dr. Pintér Róbert online stratégiai igazgató és Kiss Bíborka piackutatási igazgató (Ipsos)
A hálózat csapdájában
Dr. Almási Kitti klinikai pszichológus
Mennyi kupon fér a mobilodba?
Huber Kornél senior sales executive (Origo)
Így tévézünk mi
Boncsér Henrietta osztályvezető (TV2 BRANDcare)
Instore hatékonyság
Kovács Péter instore stratégiai és üzletfejlesztési igazgató (Célcsoport Média)
Médiapiaci áttekintés egy fmcg-termék tükrében
Miczinkó Katalin hirdetési igazgató (Ringier) és Tüskés Henrietta kategóriamenedzser (Sanofi-Aventis)