Business Days 2010

Új idők, új világ: itthon és Európában

Tapolca, Hotel Pelion, 2010. szeptember 29–október 1.

A prezentációk az előadók nevére kattintva tölthetőek le.

Business Days 2010 – összefoglaló from Trade Magazin on Vimeo.

Képek letöltése

PROGRAM Szeptember 29., szerda

10.30–12.30     Óraátállítás?

Előadás és kerekasztal-beszélgetés szakértőinkkel a kormányzat, gazdasági elemzők és a szakma bevonásával a gazdasági környezetről itthon és a világ meghatározó országaiban, a várható változásokról és törvényi módosításokról. Moderátor: Tarsoly József ügyvezető igazgató (Coca-Cola) Előadók:

Globális makrotrendek a következő évtizedekben

Jaksity György elnök (Concorde) A beszélgetésben részt vesznek intézményi képviselők és a Lánchíd Klub tagjai: Hovánszky László elnök (Metspa), dr. Andics Jenő (Carneol), Baja Sándor (LG), Benedek László (Heineken), Boros Péter (Co-op), dr. Csirszka Gábor (Estraco), Fazekas Endre (Sió-Eckes), Fekete Zoltán (Márkaszövetség), dr. Fischer Béla (Cukor Terméktanács és Cukoripari Egyesülés), Földesi György (BradoLine Group), Házi Zoltán (Nagybani Piac), Hermann Zsuzsanna (Trade magazin), Justin István (Feibra), Kedves Ferenc (PET Hungária), Kovács László (PICK Szeged), dr. Köves András (Soós Tészta/NT), Krizsó Szilvia (MTV), Kujbus Tibor (Reál), Kuti Ferenc (Ku-Glob), László Attila (Consat), Magyar Péter (Tradeover), Matus István (Antra ID), dr. Miklósvári Géza (Pepsi Cola), Molitórisz Károly (Univer Product), Murányi László (Co-op), Plutzer Tamás (Aquarius Aqua/Buszesz), Poór Zoltán (PannonMill), Saltzer Kornél (Spar), Seregi György (Bonbonetti), Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor), Strasser-Kátai Bernadett (MONA), Szalóky-Tóth Judit (Nielsen), Székács Tibor (Aldi), Tarsoly József (Coca-Cola), dr. Tímár Imre (Tanner Trade), Tóth Zoltán (Grow Sales), Vuleta Zsolt (Bacardi-Martini), Rácz József, Szilágyi László

12.30–13.30     Ebéd

13.30–15.00     Kismutató, nagymutató I. rész

Alapanyag-termelés, piac, fogyasztás:  látható törekvések, lehetséges megoldások. Megszólal az új minisztérium, válaszolnak a cégek képviselői és a piaci adatok Moderátor: Dr. Fischer Béla elnök (Cukor Terméktanács és Cukoripari Egyesülés) Előadók: Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár (VM), Dr. Udovecz Gábor főigazgató (AKI), Dr. Raskó György agrárközgazdász, Soltész Gábor elnök-igazgató (Ostoros-Novaj Bor)

15.00–15.15    Kávészünet

15.15–17.30    Kismutató, nagymutató II. rész

Előadók: Gyaraky Zoltán élelmiszer-feldolgozási főosztály vezető (VM), Folláth Györgyné ügyvezető igazgató (ÉFOSZ), Feiner Péter elnök (OKSZ) Kerekasztal-beszélgetés délutáni programunk előadóival

17.30–19.30       Szabad program, beszélgetés, felfrissülés

19.30                    Kerti parti

Szeptember 30., csütörtök

7.00–10.00         Reggeli

10.00–13.00       Idő van!

Előadás és kerekasztal-beszélgetés a kereskedelmi láncok vezetőivel és piackutatókkal konkrétumokról, aktuális tervekről és az újragondolt kereskedői-beszállítói kapcsolatokról Moderátor: Poór Zoltán elnök-vezérigazgató (PannonMill) Előadók:

Fogyasztói várakozások és FMCG kereskedelmi trendek

Szalóky-Tóth Judit ügyvezető igazgató (Nielsen)

Jók vagyunk-e válságmenedzselésben?

Kozák Ákos ügyvezető igazgató (GfK Hungária)

Kiemelt integrált vevőkezelés a B2B kereskedelemben

Óvári György értékesítési igazgató és Dávid Gábor vevőmenedzsment igazgató (Metro)

21. századi kiskereskedelem – glokalizáció

Per Bank vezérigazgató (Tesco)

Válaszok a jövő vásárlóinak igényeire

Dolmányos Gábor hipermarket működési igazgató (Tesco) A kerekasztal-beszélgetésen részt vesz: Per Bank vezérigazgató (Tesco), Hovánszky László ügyvezető igazgató (Metspa), Kujbus Tibor cégvezető (Reál), Lázár Vilmos elnök-helytettes (CBA), Murányi László vezérigazgató (Co-op Hungary), Óvári György értékesítési igazgató (Metro), Saltzer Kornél ügyvezető igazgató (Spar), Szendrő Tamás kereskedelmi igazgató (Csemege-Match), Székács Tibor ügyvezető igazgató (Aldi)

13.00–14.00     Ebéd

A SZEKCIÓ

14.00–15.30     Digitális ébresztőóra

Informatikával és modernizálással is növelhető a hatékonyság és a profit Moderátor: Baja Sándor operatív igazgató (LG) Előadók:

Eredményes a cégem? Jók a termékeim? Információ 60 másodperc alatt! Adatok elemzése szakértő nélkül a XXI. század technikájával, a Spotfire-el

Petőcz Károly vezető szakértő Spotfire megoldások (InfomatiX)

EDI és e-számla

Steinbinder Romulus ügyvezető igazgató (Synergon Retail Systems) és Erdei Zsolt EDI project co-ordinator (FrieslandCampina Hungária)

Hungarikum Sarok – Tradíció és jövő találkozása

Kozma Éva kereskedelmi igazgatóhelyettes (Szintézis) és Halmágyi Tímea marketingigazgató (CBA Plaza)

Termékadatok másképpen – Egy termékbevezetés tapasztalatai

Deé Istvánné informatikai igazgató (Co-op Hungary)

B SZEKCIÓ

14.00–15.30     Időzített bombák

Márkainnovációk és kereskedelmi márkák a válság után Moderátor: Dr. Köves András (Soós Tészta és NT) Előadók:

Vissza a jövőbe

Dörnyei Otília ügyfélkapcsolati igazgató (GfK Hungária)

Update: klinikailag bizonyított fogyókúra

Schobert Norbert elnök (Update International)

I love my boss – integrált marketing másképp

Bognár Bertalan marketingvezető (Magyar Posta)

A cserjétől a csészéig, avagy utazás Afrikától Budaörsig

Varga Noémi kategóriamenedzser (Tchibo)

15.30–16.00     Kávészünet, beszélgetés, felfrissülés

A SZEKCIÓ

16.00–17.30     Időzónák

Logisztikában és csomagolásban is  van új a Nap alatt Moderátor: Boros Péter kereskedelmi igazgató (Co-op Hungary) Előadók:

Megfelelő válasz a speciális logisztikai igényekre – Hogyan juttassunk el hatékonyan non standard eszközöket a megfelelő helyre?

Soós S. Zoltán tulajdonos-ügyvezető és Müller Márton üzletág igazgató (Rafinanz Service)

Kereskedelemi csapatok mobilan – Hatékony irányítás okostelefonnal

Dálnoki Ádám ügyvezető (MobileEngine) és Kurucz Péter vezető szakértő (GS1)

Az elosztási hálózat stratégiai tervezése a Szemerey Transport Zrt.-nél

Regensburger Tamás üzletfejlesztési igazgató (Szemerey Transport)

B SZEKCIÓ

16.00–17.30     Órásmesterek

Bevált technikák és fortélyok a trade marketing tervezéshez A Trade Marketing Klub kihelyezett ülése Moderátor: Csiby Ágnes ügyvezető (In-Store Team)  és Kátai Ildikó főtitkár (POPAI) Előadó:

Összehangolt lépésekkel a fogyasztók felé – Shopper és Customer marketing tervezés a Beiersdorf gyakorlatában

Bartha Ferenc marketingmenedzser (Beiersdorf)

20.00                 Gálavacsora, Életműdíj-átadó és meglepetésprogram

Október 1., péntek

7.00–9.30        Reggeli

9.30–12.30      Rohan az idő

Hogyan nyer teret az elektronikus információátadás a kommunikáció minden terén? Moderátor: Benedek László kereskedelmi igazgató (Heineken) Előadók:

Márkakommunikáció tegnap, ma, holnap

Vágyi Erik ügyfélkapcsolati vezető (Nielsen)

Hogy áll a web2.0 Magyarországon? – Facebook és Twitter vs. márkahonlapok

Dr. Pintér Róbert online stratégiai igazgató és Kiss Bíborka piackutatási igazgató (Ipsos)

A hálózat csapdájában

Dr. Almási Kitti klinikai pszichológus

Mennyi kupon fér a mobilodba?

Huber Kornél senior sales executive (Origo)

Így tévézünk mi

Boncsér Henrietta osztályvezető (TV2 BRANDcare)

Instore hatékonyság

Kovács Péter instore stratégiai és üzletfejlesztési igazgató (Célcsoport Média)

Médiapiaci áttekintés egy fmcg-termék tükrében

Miczinkó Katalin hirdetési igazgató (Ringier) és Tüskés Henrietta kategóriamenedzser (Sanofi-Aventis)

12.30–14.00     Ebéd

Támogatóink:

További információ:Szabó Tímea marketingmenedzser, telefon: (30) 826-4159(1) 441-9000/2434-es mellékfax: (1) 201-9490; e-mail: marketing@grabowski.hu vagy info@trademagazin.hu

Feiner Péter, OKSZ

Visszapillantó Business Days 2009 konferenciánkra