Business Days 2012

 

HÁROM NAP ALATT A FÖLD KÖRÜL
A „mesés” Kelettől a „vad” NyugatigA „mesés” Kelettől a „vad” Nyugatig
Időpont: 2012. szeptember 26–28. Helyszín: Tapolca, Hotel Pelion VIP ágazat: édességKísérőrendezvény:
POPAI Awards – POP-verseny 2012 zsűrizéseA Business Days 2012 konferencia összefoglalója:

 

AZ ELŐADÁSOK LETÖLTHETŐEK AZ ELŐADÓ NEVÉRE KATTINTVA!

RÉSZLETES PROGRAM

2012. szeptember 26., SZERDA

 

09.30-10.00    Vendégek érkezése

10.00-12.30 Ezeregyéjszaka meséi – Élelmisze-gazdaságunk versenyképessége és az európai gazdaságpolitika aktualitásai

Előadás és kerekasztal-beszélgetés szakértőinkkel, gazdasági elemzők és a szakma bevonásával a gazdasági környezetről itthon és a világ meghatározó országaiban, a várható változásokról és törvényi módosításokról.

Moderátor és előadó:

Soltész Gábor Gergő vezérigazgató-helyettes, FHB Bank: Hiteltelenül – Mélyponton a beruházási és hitelaktivitás

Előadók:

Karvalits Ferenc alelnök, MNB: Honnan indultunk, hová jutottunk? – Az elmúlt 20 év makrogazdaságának áttekintése itthon és a régióban, nemzetközi kitekintéssel

Dr. Kozák Ákos ügyvezető igazgató, GfK Hungária: Fogyasztókról jót vagy semmit – Hogy élünk mi, és a világ többi fogyasztója?

Jaksity György elnök, Concorde: Isten áldja La Fontaine Úr!

A beszélgetésben részt vesznek továbbá a Lánchíd Klub tagjai:

Hovánszky László elnök (Metspa), dr. Andics Jenő (Carneol), Baja Sándor (Randstad), Benedek László (Heineken), Boros Péter (Iglue), dr. Csirszka Gábor (Estraco), Fazekas Endre (SIÓ-ECKES), Fekete Zoltán (Márkaszövetség), dr. Fischer Béla (Cukoripari Egyesülés), Földesi György (Szaúd-Arábia) Gyenes András (Unilever), Házi Zoltán (Nagybani Piac), Hermann Zsuzsanna (Trade magazin), Justin István (Feibra), Kedves Ferenc (Partner in Pet Food), Kovács László (PICK Szeged), dr. Köves András (NT), Krizsó Szilvia (Krizshow), Kujbus Tibor (Reál), Magyar Péter (Tradeover), Matus István (Antra ID),  dr. Miklósvári Géza (Pepsi Cola), Molitórisz Károly (Univer Product), Murányi László (Co-op Hungary), Plutzer Tamás (Aquarius Aqua/Buszesz), Poór Zoltán (PannonMill), Rácz József (Prémium Kert), Saltzer Kornél (Spar), Seregi György (Bonbonetti), Sófalvi Attila (Tchibo), Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor), Soltész Gábor Gergely (FHB), Strasser-Kátai Bernadett (MONA), Szalókyné Tóth Judit (Nielsen), Székács Tibor (Aldi), Szilágyi László (Bonafarm/Sole-Mizo), Tarsoly József (Coca-Cola), dr. Tímár Imre (Tanner Trade), Tóth Zoltán (Continental Tobacco), Kuti Ferenc, Vuleta Zsolt

 

12.00-13.30    Ebéd

13.30-15.30 Utazás az Orient-expresszen – büfékocsiban a kereskedelemmel

Előadás és kerekasztal-beszélgetés a hazai kereskedelmi stratégiákról Európai kitekintéssel

Moderátor és előadó:

Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató, Nielsen

Előadó:

Csizmadia Norbert tervezés koordinációért felelős államtitkár, NGM

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

Csepeli Lajos elnök, Co-op Hungary

Csűrös Aliz expanziós projektigazgató, Auchan

Gerry Gray vezérigazgató, Tesco

Gillemot Katalin kommunikációs igazgató, Auchan

Hovánszky László ügyvezető igazgató, METSPA

Kujbus Tibor cégvezető, Reál

Lázár Vilmos elnök-helyettes, CBA

Roland Ruffing vezérigazgató, Metro

Kereskedelmi láncok további neves képviselői

15.30-15.45    Kávészünet

15.45-17.30 Orosz rulett kezdőknek és haladóknak – Külpiaci csábítások

Előadás és kerekasztal-beszélgetés a hazai termékek exportpiaci lehetőségeiről és a fogyasztói elvárásokról

Moderátor és előadó:

Dr. Köves András tulajdonos, Casa Azucar: Mi lehet vonzó egy közeli, távoli országban?

Előadók:

Biczó Péter partner, PricewaterhouseCoopers: Európai Uniós piacvédelmi intézkedések

Ámann Gábor értékesítési igazgató, Pick Szeged: Mekkora kihívás Japántól Amerikáig mindenhol ott lenni?

Seregi György kereskedelmi igazgató, Bonbonetti: Új utakra lépve – Portfólió bővítés és piachódítás

Arany János industry manager, Google: Ha exporttermékünk van, de marketingünk nincs – mit tud a Google?

Kerekasztal-beszélgetés résztvevői az előadókon kívül:

Kiss Ágota mezőgazdasági szolgáltatások és fogyasztási cikkek ellenőrzése üzletágvezető, SGS Hungária

Steinbinder Romulus ügyvezető igazgató, Synergon

20.00-    Illatos kert – Kerti parti és meglepetés műsorok

 

2012. szeptember 27., CSÜTÖRTÖK

07.00-09.00    Reggeli és a távozó vendégek kijelentkezése

09.00-11.15 Az Ezüst-tó kincse – Összefogással az FMCG piac növeléséért

Előadások a fogyasztás és a piac növelésének lehetőségeiről a gyártói, kereskedői és szolgáltatói oldal összefogásán keresztül

Moderátor és előadó:

Fazekas Endre vezérigazgató, Sió-Eckes

Előadók:

Szabó Péter marketing igazgató, Unilever: Jégkorszak, avagy mi kell a jégkrémpiac sikeréhez?

Marosfi Györgyné vállalati kapcsolatok igazgató, Univer Product: Egyedül nem megy…

Lendvai Ádám export és regionális beszerzési igazgató, Tesco

Gergely Krisztián beszerző, Metro és Borbély Gyula ügyvezető igazgató, Jászkisér Halas: Stratégiai partnerségben: Halakban utazunk

Lemák Gábor főtitkár, Mobiltárca Szövetség: Winnettou és Old Shatterhand összefognak?

Antal Tamás regionális ügyvezető igazgató, Mood Media: Az érzékszervi marketing is egy megoldás lehet – Vásárlómeggyőzés és fogyasztásnövelés

Dave Hodges kereskedelmigazgató, Brandbank: Növelje online értékesítési hatékonyságát minőségi termékadatokkal

11.15-11.30    Kávészünet

 

11.30-12.30 A Jó, a Rossz és a Csúf – Fejek és Vadászok

Előadások a munkaerő-piaci kihívásokról és innovatív megoldásokról

Moderátor és előadó:

Baja Sándor ügyvezető igazgató, Randstad: Hol tartunk nemzetközi viszonylatban?

Előadók:

Frido Diepeveen értékesítési igazgató, Randstad: Elérhető innovatív szolgáltatások, amikről lehet nem is tudunk?

Csatlós Éva HR-igazgató, Borsodi: Menedzserek coaching programja

Safrankó Edit HR-igazgató, Sara Lee: Kihívások és reformok most és mindörökké

12.30-13.30    Ebédszünet

13.30-16.00 Riói karnevál – Márkák forgatagában

Előadás és kerekasztal-beszélgetés a márkák helyzetéről és értékállóságáról a válság éveiben.

Moderátor és előadó:

Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség: Mit hoztak a válság évei a márkák és tulajdonosaik számára?

Előadók:

Ács Tamás elnök, Márkaszövetség és vezérigazgató, Mars: A márkák súlya – Mekkora értéket jelentünk a magyar gazdaság számára?

Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató, Nielsen: A márkák harca, a sajátmárkák küzdelme

Mike Nixon , Nestlé: Márkaportfóliók itthon és külföldön

Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató, Henkel: Márkáink a növekedés motorja

Guttengéber Csaba kereskedelmi igazgató, Metropol: “Márkázott tájékozottság” – tanulságok egy ingyenes kommunikációs eszköz márkaevolúciójában

Kerekasztal-beszélgetés résztvevői az előadókon kívül:

Csongovai Tamás kereskedelmi és beszerzési igazgató, Co-op Hungary

Dr. László Géza elnök, Product of the Year

16.00-16.15    Kávészünet

16.15-17.45 DOLCEvita – VIP-ágazatunk az édesipar

Előadás és kerekasztal-beszélgetés az édesipar helyzetéről, nehézségeiről és piaci lehetőségei

Moderátor és előadó:

Justin István ügyvezető igazgató, Feibra

Előadó:

Bélai Krisztina ügyvezető főtitkár, Édességgyártók Szövetsége

Kerekasztal-beszélgetés résztvevői az előadón kívül:

Fábián János regionális ügyvezető igazgató, Storck

Illés Attila ügyvezető igazgató, Bizerba

Mayer Zsolt corporate affairs directors, Mars

Pavlova Olga ügyvezető igazgató, Detki Keksz

Pribula László business executive manager, Nestlé

Seregi György kereskedelmi igazgató, Bonbonetti

További neves résztvevők

17.45-18.00    Kávészünet

18.00-19.00 Alice Csodaországban – TMKlubülés: Virtuális promóció

Előadás és kerekasztal-beszélgetés a virtuális promóciókról kereskedelmi és online oldalról.

Moderátorok:

Csiby Ágnes igazgató, In-Store Team és Havasiné Kátai Ildikó főtitkár, POPAI Magyarország

Előadók:

Huber Kornél stratégiai kapcsolatok, Origo és elnök, DIMSZ Mobil Tagozat

Melisek Eszter ügyfélkapcsolati igazgató, Nielsen

 

 

20.00- Gálavacsora, Életműdíj-átadó és meglepetésprogram

 

2012. szeptember 28., PÉNTEK

07.00-09.30    Reggeli és a távozó vendégek kijelentkezése

09.30-12.00 Utazás a koponyák körül – Kommunikáció mindenkinek 1. rész

Előadások a fogyasztók véleményét és igényeit közvetítő új eszközökről

Moderátor és előadó:

Boros Péter elnök-vezérigazgató, Iglue

Előadók:

Vörös Csilla ügyvezető igazgató, Nielsen Közönségmérés: Reklámköltési trendek és minták – Kinek nem a fáj a feje?

Országh Örs innovációs szakértő, Magyar Telekom: A sikeres mobilpénztárca –  És ami mögötte van

Nagy Sándor ügyvezető, G-Roby: Mobil eszközök használata az FMCG értékesítésben

Magyarfalvi Éva kiemelt ügynökségi csoportvezető, Origo: …. nekem a Gellérthegy a Himalája!

10.45 -11.00    Kávészünet

11.00-12.00 Utazás a koponyák körül – Kommunikáció mindenkinek 2. rész

Frei Tamás ügyvezető igazgató, Cafe Frei: Mit lát az ember, ha nyugatról figyel? – Piacépítés itthon és külföldön a Cafe Frei és más brandek számára

Némedi Krisztina marketing, Kékkúti Ásványvíz

Rácz Brigitta lapigazgató és Szabó Mariann online értékesítési vezető, Femina.hu: Charlie Angyalai – Az internet hatalma

Miczinkó Katalin értékesítési igazgató, Ringier és Urbán Zsolt vezérigazgató, Full Market Hungary: Miért pont hiper.hu? – Új fejlesztés és kooperáció két cég között

Táncsics András termékmenedzsment igazgató, Magyar Posta: Pillangó hatás – A posta sokszínű szolgáltatásai

További neves előadók

12.00-12.15    Kávészünet

12.15-14.00 Gulliver utazásai – Cégvezetők interaktív fóruma

Beszélgetés a nemzetgazdaság aktuális folyamatairól (a májusi Business Dinner rendezvényünk folytatása)

Moderátor:

Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő

A beszélgetés meghívott vendégei:

Dr. Balázs László, elnökségi tag, Bankszövetség és vezérigazgató, Volksbank

Zdeborsky György közgazdász

14.00-15.30    Ebéd

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Támogatók: