Bloggerek és véleményvezérek grillpartival egybekötött TMK klubülés
2017. június 1., 15-18 óra

Dátum: 2017. 06. 01. 15:00

Mit tudnak a bloggerek (amit mi nem)?

Kedves Kollégák!

Hogy lehet az, hogy bloggerek bukkannak elő a semmiből és rekord idő alatt akár sok százezres olvasótábort, rajongótábort gyűjtenek maguk köré? A termékek vagy szolgáltatások, amelyeket használnak, etalonná válhatnak a követők számára, persze gyakran csak akkor, ha ez nem tűnik szándékos marketingnek.

Hogy működik ez a mechanizmus és a trade marketing vajon tanulhat-e ebből, összekapcsolhatja-e az in-store marketinggel és ha igen, hogyan találhat olyan véleményvezért a termékei számára, aki hitelesen és (költség)hatékonyan segíti a munkáját?

Vendégeink olyan online szakemberek, akik jól ismerik a bloggerek és videobloggerek és követőik világát és meghívtunk olyan videobloggereket, akiknek a videóit és véleményét óriási tábor figyeli és várja.

Előadóink voltak:

Südi Anna, online marketing szakértő
Csuzi Márton, kreatív producer, Special Effects Media
Csecse Attila, az egyik legnépszerűbb videoblogger a fiatalok körében
Dancsó Péter, a Videománia alkotója, akinek több, mint 600.000 követője van

Időpont: 2017. június 1., csütörtök 15-18 óra

Helyszín: a Budai Várban a Fortuna Étterem belső udvarában vagy hűvös idő esetén a termében.

Információért Kiss Laurához fordulhatsz a laura@instoreteam.hu címen.

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői

Támogatók:

alm  mizo   pick   univer     26288_zewalogo