A Trade Marketing Klub 2020-ban

Dátum: 2019. 11. 07. 00:00

Olyan hely,

ahol kérdezhetsz a többi marketinges, trade marketinges, sales-es kollégától, hogy

  • ők hogy csinálják,
  • egy nehézséggel ők hogyan küzdenek meg,
  • ők hogy találnak, választanak jó kollégákat;

ahol hallhatsz arról, hogy

  • milyen marketing újdonságok vannak a nagyvilágban,
  • hogy más cégek hogy értek el sikereket, gyakran akár kis büdzséből is;

ahol olyan ismereteket is kaphatsz, amitől még jobb szakember, még jobb vezető lehetsz vagy változhat a látásmódod.

Mi elmondhatjuk, hogy már generációkat „hoztunk össze” a trade marketingben, mert több mint 15 éve alapítottuk a klubot. Sok kolléga a szemünk láttára vált kezdő marketingesből, trade marketingesből tapasztalt, elismert vezetővé. Ezen a pályán szerzett ismeretekhez és kapcsolatokhoz igyekeztünk lehetőségeink szerint hozzájárulni.

Kevés olyan szakmai társulást találsz, amely néhány évnél hosszabb időt élt meg. Mi eközben évről évre, újabb és újabb trade marketing technikákról adunk hírt, módszereket mutatunk be, elemzünk ki, és megmutatjuk, hogy kik azok a cégek, akikhez bizalommal fordulhatsz, ha eszközöket akarsz fejleszteni, gyártatni vagy szolgáltatást rendelni.

Néhány szóban a 2020. évi programunkról: (pdf, jelentkezési lappal)

  • 2020. február 14. (péntek) Szerelmem a trade marketing Konferencia – A Customer Experience kora – Innováció a trade marketingben

A februári konferenciánk a marketing és in-store innovációkról fog szólni. Megvizsgáljuk, hogy a „felkapott” újdonságok hogy működnek a gyakorlatban, mi az, ami tényleg siker és mi az, ami csak divat. Megnézzük, hogy Magyarországon milyen sikerstory-k vannak és mi az, amit érdemes külföldről tanulni. Az egész napos konferencia végén pedig kihirdetjük az Év Trade Marketingese és Trade Marketinges Csapata díjakat.

Klubtalálkozóink témái:

  • 2020. április 23. Piackutatóktól első kézből

Az FMCG piac legismertebb piackutatói minden évben ilyenkor mutatják be a TMKlubtalálkozó résztvevőinek a megelőző év legérdekesebb számait, és kifejezetten trade marketing specialitásokra koncentrálva elemzik nekünk, hogy milyen tendenciák jellemezték a magyar piacot a közelmúltban és mi várható 2020-ban.

  • június 4. Botrányok a marketingben

Meghívott vendégeink nem csak érdekességeket, de tanulságokat is hoznak itthonról és a nagyvilágból. Ez a klubülésünk minden évben különleges, hiszen a szakmai beszélgetés után kerti grillparti következik, amelyet hagyományosan Szamos-tortázással zárunk.

  • 2020. november 12. Design=Shopper Loyalty

A vevők bevonzása, elkápráztatása és visszacsábítása a tudatosan felépített dizájnon is múlik. A padlózattól a fényekig, a bútorzattól az impulz pontokig, a színektől a kommunikációs elemekig sok-sok részlet befolyásolja a vásárlói élményt. Magyar és külföldi példákon keresztül kukkantunk be a Retail design kulisszatitkaiba. Ezt a találkozót minden évben azzal tesszük különlegessé, hogy a klubülésen adjuk át a POPAI Awards POP verseny díjait, és itt derül ki, hogy ki jut tovább a Global Awards világversenyre Magyarországról.

Gyere el, ismerkedj, láss, tanulj, kérdezz, gyűjts ötleteket és kapcsolatokat a munkádhoz!

Érdemes kiváltani a 2020-as klubtagságot:

Éves tagsági (naptári év): 49 000 Ft + áfa / fő. Az éves bérlet 2020. január 1. és december 31. között érvényes.
• Ha valaki csak egy-egy ülésre látogat el: 19 000 Ft + áfa / fő / alkalom
• Konferencia 59 000 Ft+áfa/fő, TMK vagy POPAI vagy MMSZ tagságival csak 49 000 Ft+áfa

A klubtagság előnyei:
• Két darab, éves tagsági rendelése esetén a harmadikat ingyen adjuk!
• 10% kedvezmény a Trade magazin által megrendezett „Az év legsikeresebb promóciója” szakmai esemény részvételi díjából
• 5 000 Ft + áfa kedvezmény a Trade magazin által megrendezett Business Days konferencia részvételi díjából (2020. szeptember 21-25. Tapolca, Hotel Pelion)

Az online jelentkezési lap kitöltéséhez kattints ide!

További információ: Kiss Laura +36/26/310-684 vagy office@instoreteam.hu
f
f
Szeretettel várunk 2020-ban a Trade Marketing Klubba!

Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna
a Trade Marketing Klub alapítói