Rendben megkezdődött a magyar cukorkampány
A Magyar Cukor (MC) Zrt. kaposvári gyárában, az egyetlen magyarországi cukorfeldolgozóban időben indult a szám szerint 121. kampány. Az idén a tervezettnél és a korábbi éveknél is kisebb területre – összesen 10 830 hektárra – tudtak szerződést kötni a cukorrépa-termelőkkel, de nagyon jó, hektáronként átlag 65 tonnás cukorrépatermésre számítanak. A várható cukortartalom pedig meghaladja a 15,5 százalékot. Ezért a kampány végére 100 ezer tonna feletti cukor készítésével zárulhat a 100 naposra tervezett kampány.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >