Remek eredmény a Carlsbergtől
Megduplázta nyereségét az első negyedévben a dán Carlsberg. A világ negyedik legnagyobb söripari csoportja a kelet-európai eladások növekedésének köszönheti sikerét.
A társaság növelte piaci részesedését a térségben. Az üzemi eredmény 788 millió dán koronára (142 millió dollár) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 388 millióról, némileg meghaladva a várakozásokat. Az eredményt költségtakarékossági intézkedések is javították, továbbá az, hogy a Carlsberg tavaly áprilisban megvásárolta brit versenytársának, a Scottish and Newcastle cégnek a felét, beleértve a Baltikát is, amely a vezető sörfőzde a Carlsberg legfontosabb piacán, Oroszországban. Az egyebek mellett a Tuborg, a Holsten, a Baltika és a Kronenbourg márkákat forgalmazó cég üzemi profitrátája 6,7 százalékra nőtt a tavalyi 4,1 százalékról. Kelet-Európában a ráta 20,1 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >