Remek eredmény a Carlsbergtől
Megduplázta nyereségét az első negyedévben a dán Carlsberg. A világ negyedik legnagyobb söripari csoportja a kelet-európai eladások növekedésének köszönheti sikerét.
A társaság növelte piaci részesedését a térségben. Az üzemi eredmény 788 millió dán koronára (142 millió dollár) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 388 millióról, némileg meghaladva a várakozásokat. Az eredményt költségtakarékossági intézkedések is javították, továbbá az, hogy a Carlsberg tavaly áprilisban megvásárolta brit versenytársának, a Scottish and Newcastle cégnek a felét, beleértve a Baltikát is, amely a vezető sörfőzde a Carlsberg legfontosabb piacán, Oroszországban. Az egyebek mellett a Tuborg, a Holsten, a Baltika és a Kronenbourg márkákat forgalmazó cég üzemi profitrátája 6,7 százalékra nőtt a tavalyi 4,1 százalékról. Kelet-Európában a ráta 20,1 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >