Remek eredmény a Carlsbergtől
Megduplázta nyereségét az első negyedévben a dán Carlsberg. A világ negyedik legnagyobb söripari csoportja a kelet-európai eladások növekedésének köszönheti sikerét.
A társaság növelte piaci részesedését a térségben. Az üzemi eredmény 788 millió dán koronára (142 millió dollár) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 388 millióról, némileg meghaladva a várakozásokat. Az eredményt költségtakarékossági intézkedések is javították, továbbá az, hogy a Carlsberg tavaly áprilisban megvásárolta brit versenytársának, a Scottish and Newcastle cégnek a felét, beleértve a Baltikát is, amely a vezető sörfőzde a Carlsberg legfontosabb piacán, Oroszországban. Az egyebek mellett a Tuborg, a Holsten, a Baltika és a Kronenbourg márkákat forgalmazó cég üzemi profitrátája 6,7 százalékra nőtt a tavalyi 4,1 százalékról. Kelet-Európában a ráta 20,1 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >