Remek eredmény a Carlsbergtől
Megduplázta nyereségét az első negyedévben a dán Carlsberg. A világ negyedik legnagyobb söripari csoportja a kelet-európai eladások növekedésének köszönheti sikerét.
A társaság növelte piaci részesedését a térségben. Az üzemi eredmény 788 millió dán koronára (142 millió dollár) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 388 millióról, némileg meghaladva a várakozásokat. Az eredményt költségtakarékossági intézkedések is javították, továbbá az, hogy a Carlsberg tavaly áprilisban megvásárolta brit versenytársának, a Scottish and Newcastle cégnek a felét, beleértve a Baltikát is, amely a vezető sörfőzde a Carlsberg legfontosabb piacán, Oroszországban. Az egyebek mellett a Tuborg, a Holsten, a Baltika és a Kronenbourg márkákat forgalmazó cég üzemi profitrátája 6,7 százalékra nőtt a tavalyi 4,1 százalékról. Kelet-Európában a ráta 20,1 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >