Rekordösszegű költés a nyári szezonban a K&H SZÉP kártyákkal
A K&H SZÉP kártya birtokosok több mint 9 milliárd forintot használtak fel a nyári hónapok során, amely jelentős, 5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A kártyabirtokosok legnépszerűbb nyári úti céljai között a balatoni városok állnak az élen, Siófok, Balatonfüred és Sárvár voltak a legkedveltebb helyszínek.
Több mint 20 milliárd forintos éves forgalom
Az év első nyolc hónapjában a K&H SZÉP kártyák összesített forgalma meghaladta a 20,6 milliárd forintot, bár ez a tavalyi év azonos időszakához képest 2 százalékkal alacsonyabb. A nyári időszakban a kártyabirtokosok különösen a fürdővárosokban használták el egyenlegeiket, a legtöbbet Siófokon, Balatonfüreden és Sárváron költötték. Hajdúszoboszló is szerepelt a legnépszerűbb helyszínek között, míg a nem fürdővárosok közül egyedül Nyíregyháza került be a top 5-be.
Növekvő juttatások a nyári hónapokban
A nyári kikapcsolódást nemcsak a költések, hanem a feltöltések is támogatták, ugyanis a három hónap alatt közel 8 milliárd forintot írtak jóvá a kártyabirtokosok számára, amely 7 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Az év első nyolc hónapja alatt a munkáltatók összesen 20,4 milliárd forintnyi juttatást biztosítottak a SZÉP kártyákra, ami 9 százalékos bővülést mutat a tavalyi adatokhoz képest.
Digitális fizetések térnyerése
A K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma augusztusban meghaladta a 43 ezret, és ezek közül közel 22 000 helyen már érintésmentes fizetésre is lehetőség van mobiltelefonokkal és okoseszközökkel. Az érintésmentes fizetési megoldások különösen nyáron váltak népszerűvé: a több mint 60 000 tranzakció felét a nyári hónapok során bonyolították le, főként étkezéseknél. Budapest mellett Oroszlány és Debrecen volt a legaktívabb városok között a digitális fizetések terén.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: Még el se értük az egyenjogúságot, máris visszafordulunk?
Magyarország 32. helyet ért el a Világbank 190 országot vizsgáló…
Tovább olvasom >Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya
Elindult a VisitBalaton365 őszi forgalomélénkítő kampánya „1000 indok az őszi…
Tovább olvasom >Magyarország vallásturisztikai adottságai kiemelkedők
A vallásturizmus mulandó és örök összekapcsolása, szent és profán találkozása…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >Papp Zsolt Györgyöt választották a NAK elnökének
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) 2024. szeptember 13-án tartotta országos…
Tovább olvasom >Többet, gyorsabban, jobban a Konica Minolta legújabb digitális UV tintasugaras nyomdagépével a Pátria Nyomdában
Orgován Katalin, a Nyomda- és Papíripari Szövetség elnöke, a Pátria…
Tovább olvasom >