Rekordnagyságú bevételt ért el az LG Electronics
Az LG Electronics (LG) az idei harmadik negyedévben 22,18 ezer milliárd koreai von konszolidált bevételt ért el, az üzemi nyereség 751,9 milliárd vont tett ki.
A bevétel a vállalat történetében a legmagasabb harmadik negyedévi értéknek számít, míg az üzemi nyereség a negyedik legjobb eredmény lett. A harmadik negyedévi teljesítményt számos negatív körülmény befolyásolta, köztük a piaci kereslet élénkülésének kitartó késlekedése, illetve a világ több pontján folytatódó geopolitikai konfliktusok. Mindez a globális szállítási költségek emelkedését eredményezte, ami hozzájárult a költségoldali növekedéshez. Az LG ezen akadályok ellenére immár a negyedik egymást követő negyedévben fenn tudta tartani az árbevétel év/év növekedését, mégpedig üzleti portfóliójának fejlesztése révén. Ez egyaránt jelentette az üzleti metódusok és modellek átalakítását, valamint a B2B tevékenységek kiterjesztését. Mindezen erőfeszítések eredményeként az LG részben ellensúlyozni tudta az elkerülhetetlen költségnövekedéseket, így a vállalat meg tudta őrizni erőteljes üzemi eredményét – ez az erős alapvető versenyképesség megtartását jelzi. Az LG azt tervezi, hogy még inkább felgyorsítja üzleti átalakulását, mégpedig a háztartási gépek előfizetéses modellje, a közvetlenül a fogyasztóknak történő eladás, valamint a volument hozó termékek értékesítésének kiterjesztése révén. Mindemellett a társaság célja, hogy folyamatos növekedést érjen el a B2B szektorban, miközben a platformalapú tartalom- és szolgáltatási üzletágakat is bővíti.
Kapcsolódó cikkeink
Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat a bonyolult közlekedési szituációkban az LG
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy…
Tovább olvasom >2024-ben is folytatódott a bérnövekedés az IT szektorban itthon és nemzetközi szinten egyaránt, jövőre sem lesz másképp
Az informatikai szektorban tapasztalt fizetési trendek 2024-ben továbbra is növekedést…
Tovább olvasom >Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >