Rekordnagyságú bevételt ért el az LG Electronics
Az LG Electronics (LG) az idei harmadik negyedévben 22,18 ezer milliárd koreai von konszolidált bevételt ért el, az üzemi nyereség 751,9 milliárd vont tett ki.
A bevétel a vállalat történetében a legmagasabb harmadik negyedévi értéknek számít, míg az üzemi nyereség a negyedik legjobb eredmény lett. A harmadik negyedévi teljesítményt számos negatív körülmény befolyásolta, köztük a piaci kereslet élénkülésének kitartó késlekedése, illetve a világ több pontján folytatódó geopolitikai konfliktusok. Mindez a globális szállítási költségek emelkedését eredményezte, ami hozzájárult a költségoldali növekedéshez. Az LG ezen akadályok ellenére immár a negyedik egymást követő negyedévben fenn tudta tartani az árbevétel év/év növekedését, mégpedig üzleti portfóliójának fejlesztése révén. Ez egyaránt jelentette az üzleti metódusok és modellek átalakítását, valamint a B2B tevékenységek kiterjesztését. Mindezen erőfeszítések eredményeként az LG részben ellensúlyozni tudta az elkerülhetetlen költségnövekedéseket, így a vállalat meg tudta őrizni erőteljes üzemi eredményét – ez az erős alapvető versenyképesség megtartását jelzi. Az LG azt tervezi, hogy még inkább felgyorsítja üzleti átalakulását, mégpedig a háztartási gépek előfizetéses modellje, a közvetlenül a fogyasztóknak történő eladás, valamint a volument hozó termékek értékesítésének kiterjesztése révén. Mindemellett a társaság célja, hogy folyamatos növekedést érjen el a B2B szektorban, miközben a platformalapú tartalom- és szolgáltatási üzletágakat is bővíti.
Kapcsolódó cikkeink
Önvezető autók a nagyvárosban – ilyen algoritmusokon dolgoznak a magyar kutatók
Sokan azt gondolják, hogy az önvezető autók fejlesztésében a technológia…
Tovább olvasom >Késve fizeti ki a számláit a magyar vállalatok több mint fele
A magyar cégek 53 százaléka nem kapja meg határidőre a…
Tovább olvasom >AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >