Rekordnagyságú bevételt ért el az LG Electronics
Az LG Electronics (LG) az idei harmadik negyedévben 22,18 ezer milliárd koreai von konszolidált bevételt ért el, az üzemi nyereség 751,9 milliárd vont tett ki.
A bevétel a vállalat történetében a legmagasabb harmadik negyedévi értéknek számít, míg az üzemi nyereség a negyedik legjobb eredmény lett. A harmadik negyedévi teljesítményt számos negatív körülmény befolyásolta, köztük a piaci kereslet élénkülésének kitartó késlekedése, illetve a világ több pontján folytatódó geopolitikai konfliktusok. Mindez a globális szállítási költségek emelkedését eredményezte, ami hozzájárult a költségoldali növekedéshez. Az LG ezen akadályok ellenére immár a negyedik egymást követő negyedévben fenn tudta tartani az árbevétel év/év növekedését, mégpedig üzleti portfóliójának fejlesztése révén. Ez egyaránt jelentette az üzleti metódusok és modellek átalakítását, valamint a B2B tevékenységek kiterjesztését. Mindezen erőfeszítések eredményeként az LG részben ellensúlyozni tudta az elkerülhetetlen költségnövekedéseket, így a vállalat meg tudta őrizni erőteljes üzemi eredményét – ez az erős alapvető versenyképesség megtartását jelzi. Az LG azt tervezi, hogy még inkább felgyorsítja üzleti átalakulását, mégpedig a háztartási gépek előfizetéses modellje, a közvetlenül a fogyasztóknak történő eladás, valamint a volument hozó termékek értékesítésének kiterjesztése révén. Mindemellett a társaság célja, hogy folyamatos növekedést érjen el a B2B szektorban, miközben a platformalapú tartalom- és szolgáltatási üzletágakat is bővíti.
Kapcsolódó cikkeink
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >Jön a TECHXPO 2024 – Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
Vadonatúj nemzetközi technológiai esemény debütál Budapesten, amely egyszerre szólítja meg…
Tovább olvasom >Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat a bonyolult közlekedési szituációkban az LG
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >